Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ze zien er alleen een beetje vreemd uit zo op de foto, ze geven zo'n bolle indruk, kan het niet goed omschrijven. Hopelijk valt dat bij de echte modellen wel mee en zijn ze een beetje goed gedetailleerd. (en ook echt 1:18 natuurlijk ) ben iig blij dat ik er nog geen van Maisto heb gekocht
Bracer schreef:ze zien er alleen een beetje vreemd uit zo op de foto, ze geven zo'n bolle indruk, kan het niet goed omschrijven. Hopelijk valt dat bij de echte modellen wel mee en zijn ze een beetje goed gedetailleerd. (en ook echt 1:18 natuurlijk ) ben iig blij dat ik er nog geen van Maisto heb gekocht
waarom denk je dat ze zo bol zijn de auto,s, omdat ze gemaakt zijn voor bolle amerikanen
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen
Bracer schreef:ze zien er alleen een beetje vreemd uit zo op de foto, ze geven zo'n bolle indruk, kan het niet goed omschrijven. Hopelijk valt dat bij de echte modellen wel mee en zijn ze een beetje goed gedetailleerd. (en ook echt 1:18 natuurlijk ) ben iig blij dat ik er nog geen van Maisto heb gekocht
waarom denk je dat ze zo bol zijn de auto,s, omdat ze gemaakt zijn voor bolle amerikanen
zo ruim schijn je er anders niet in te zitten, althans niet in de H1, maar das van horen zeggen
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik nu de Maistoos gewend ben en deze gewoon realistischer zijn, alleen de bullbar klopt niet helemaal als je hem met een echte vergelijkt.
Je ziet die dingen steeds vaker., laatst ook hier in Purmerend van een marktkoopman. Ik vind het lelijke monsters, maar ieder zijn smaak. De militaire versie kan ik dan nog wel waarderen, maar zo'n poenerige marktkoopman
He beetje respectvol AUB!
Bracer schreef:zo ruim schijn je er anders niet in te zitten, althans niet in de H1, maar das van horen zeggen
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik nu de Maistoos gewend ben en deze gewoon realistischer zijn, alleen de bullbar klopt niet helemaal als je hem met een echte vergelijkt.
Er zijn meerder bullbars te krijgen. Die van Highway lijkt toch wel op de gene die je bij de dealer kan kopen.
Ik ga voor de zwarte en gooi mijn maisto weg (of ik bouw hem om ofzo), die is toch niet op schaal. Die komt eerder in de richting 1:19 1:20. Ik denk dat highway ze wel goed op schaal heeft gebracht, details zien er in ieder geval netjes uit, mooi chroom is niet lelijk!
De_Modelautogarage schreef:Om precies te zijn ?74,99 maar dat doet er niet toe maar ze zullen een stuk mooier zijn dan de Maisto versie's.En ga dan ook zekker 1 van hun kopen.
Ik heb hem al goedkoper gezien .....52,99 dollar!
[MOD-EDIT]: bericht aangepast wegens spam/reclame, door schumi28