Hummer H2 Highway

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Hummer H2 Highway

Bericht door Ricardo »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weer eens wat anders dan een Maisto. Ben wel benieuwd naar de prijzen eigenlijk. Moet zeggen dat ik zelf de zwarte een zeer gave bak vind.
ferrari expert
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

wow :shock: ik vind die grijze mooi
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Die grijze :thump_up: Want daar ga ik een mooie CSI Hummer van maken. 8)
Bracer

Bericht door Bracer »

ze zien er alleen een beetje vreemd uit zo op de foto, ze geven zo'n bolle indruk, kan het niet goed omschrijven. Hopelijk valt dat bij de echte modellen wel mee en zijn ze een beetje goed gedetailleerd. (en ook echt 1:18 natuurlijk :shifty:) ben iig blij dat ik er nog geen van Maisto heb gekocht :D
Afbeelding
De_Modelautogarage
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ik ook.Maar benieuwd wanneer ze leverbaar zijn en hoe ze eruit zien :drool:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
powerline

Bericht door powerline »

Bracer schreef:ze zien er alleen een beetje vreemd uit zo op de foto, ze geven zo'n bolle indruk, kan het niet goed omschrijven. Hopelijk valt dat bij de echte modellen wel mee en zijn ze een beetje goed gedetailleerd. (en ook echt 1:18 natuurlijk :shifty:) ben iig blij dat ik er nog geen van Maisto heb gekocht :D

waarom denk je dat ze zo bol zijn de auto,s, omdat ze gemaakt zijn voor bolle amerikanen :mrgreen: :thump_up:
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
De_Modelautogarage
Contacteer:

powerline schreef:
Bracer schreef:ze zien er alleen een beetje vreemd uit zo op de foto, ze geven zo'n bolle indruk, kan het niet goed omschrijven. Hopelijk valt dat bij de echte modellen wel mee en zijn ze een beetje goed gedetailleerd. (en ook echt 1:18 natuurlijk :shifty:) ben iig blij dat ik er nog geen van Maisto heb gekocht :D

waarom denk je dat ze zo bol zijn de auto,s, omdat ze gemaakt zijn voor bolle amerikanen :mrgreen: :thump_up:

[center] :evil: EY PAS OP MET WAT JE ZEGT :evil: [/center]
De_Modelautogarage
Tekno -> 7
Bracer

Bericht door Bracer »

zo ruim schijn je er anders niet in te zitten, althans niet in de H1, maar das van horen zeggen :wink:

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik nu de Maistoos gewend ben en deze gewoon realistischer zijn, alleen de bullbar klopt niet helemaal als je hem met een echte vergelijkt.
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Je ziet die dingen steeds vaker., laatst ook hier in Purmerend van een marktkoopman. Ik vind het lelijke monsters, maar ieder zijn smaak. De militaire versie kan ik dan nog wel waarderen, maar zo'n poenerige marktkoopman :doh:
rpmobilitydesign

Bericht door rpmobilitydesign »

powerline schreef:

He beetje respectvol AUB! :!:

Bracer schreef:zo ruim schijn je er anders niet in te zitten, althans niet in de H1, maar das van horen zeggen :wink:

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik nu de Maistoos gewend ben en deze gewoon realistischer zijn, alleen de bullbar klopt niet helemaal als je hem met een echte vergelijkt.

Er zijn meerder bullbars te krijgen. Die van Highway lijkt toch wel op de gene die je bij de dealer kan kopen.

Ik ga voor de zwarte en gooi mijn maisto weg (of ik bouw hem om ofzo), die is toch niet op schaal. Die komt eerder in de richting 1:19 1:20. Ik denk dat highway ze wel goed op schaal heeft gebracht, details zien er in ieder geval netjes uit, mooi chroom is niet lelijk!

[Mod-edit] Berichten samengevoegd. Markopolo
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

ik ga denk ik de zwarte kopen :D

Van hun site:

AVAILABLE AUGUST 2005!
ID #: 50356
Price: $89.99 :shock:
hoeveel is dat in ? :?:
ferrari expert
Contacteer:

wow zeker niet goedkoop had ik echt niet verwacht dat ie zo duur zou zijn :shock:
De_Modelautogarage
Contacteer:

Om precies te zijn ?74,99 maar dat doet er niet toe maar ze zullen een stuk mooier zijn dan de Maisto versie's.En ga dan ook zekker 1 van hun kopen.
De_Modelautogarage
Tekno -> 7
rpmobilitydesign

Bericht door rpmobilitydesign »

De_Modelautogarage schreef:Om precies te zijn ?74,99 maar dat doet er niet toe maar ze zullen een stuk mooier zijn dan de Maisto versie's.En ga dan ook zekker 1 van hun kopen.

Ik heb hem al goedkoper gezien .....52,99 dollar!

[MOD-EDIT]: bericht aangepast wegens spam/reclame, door schumi28
ferrari expert
Contacteer:

Zal ook nog vast wel goedkoper worden
Gesloten