Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb ergens meer foto's gezien, maar weet niet meer waar... Hij ziet er wel redelijk uit geloof ik, maar niet super. Prijs zal rond de 30 euro liggen.
naja Bburago kennende worden de scharniertjes lam na een tijdje en valt alles open wanneer je de auto vast hebt. En dat 75% van de modellen gapende kieren tussen de deuren en het bodywork hebben. Dat is in ieder geval mijn ervaring met dat merk. Hoop voor de peugeot liefhebbers en andere mensen die m willen hebben dat ik het mis heb. ! ding is zeker, hij zal niet duur zijn
Wat ik wel altijd goed vind van bburago dat alles wat in het echt open kan ook echt open kan worden gemaakt dat heeft bijvoorbeeld hotwheels vaak niet.
En deze 907 is wel mooi maar heeft niet echt iets speciaals.
Heb mindere Bburago's gezien, maar ook mooiere Peugeots
Vind hem aartslelijk, en nog wel vooral omdat ze totaal niet origineel zijn geweest maar allerlei hints van allerlei Ferrari's hebben gebruikt...550 Maranello, 250 GTO .....
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ik vind het anders meer weghebben van een platgedrukte SLR waar een Crossfire achterin is gereden (trouwens de kiewen zijn wel erg scheef geplakt op die laatste foto )