Beurzen en andere evenementen forum?

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie

Wat denk jij van een apart forum voor beurzen en andere evenementen

Peiling eindigde op ma 29 aug 2005 21:39

Ja, lijkt mij geweldig
4
18%
Ja, kan geen kwaad
13
59%
Geen mening
1
5%
Nee, lijkt mij niet nodig
4
18%
Nee, wat een onzin nog een forum er bij
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 22

Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Beurzen en andere evenementen forum?

Bericht door Muiter »

Is het een idee om één forum speciaal te weiden aan beurzen en andere evenementen die overal in het land worden gehouden? Je kunt je ervaringen plaatsen of afspreken met medeforummers om rond te struinen/carpoolen.
Laatst gewijzigd door Muiter op di 06 sep 2005 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Oprichter van modelautoforum.nl
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Dat lijkt mij inderdaad beter... Geen onduidelijkheid meer van waar je het moet plaatsen, en alles mooi bij mekaar.
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

ja info over de beurzen kan geen kwaad. was 2 maanden geleden in rijswijk naar een beurs gegaan maar daar had ik direct spijt van :oops: wat een troep verkochten ze daar :sick:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik ben voor. Maakt dingen veel duidelijker, en wat Fish al zegt, teleurstellingen kunnen dan worden voorkomen.
wvniersen
Contacteer:

Re: Beurzen en andere evenementen forum?

Bericht door wvniersen »

Muiter schreef:Is het een idee om één forum speciaal te weiden aan beurzen en andere evenementen die overal in het land worden gehouden? Je kunt je ervaringen plaatsen of afspreken met medeforummers om rond te struinen/carpoolen.

als je dan maar niet krijgt van "ja ik ga ook" en dat soort onzin.
ben ook bang dat dat maar hele korte topics worden die zeer snel weer in de prullenbak verdwijnen
persoonlijk vind ik dit nieuwe forum toch al aan de grote kant.
denk niet dat het een waardevolle toegevoegde waarde word.

groet Winno
Afbeelding
motorhead
MAF Adviseur

Re: Beurzen en andere evenementen forum?

Bericht door motorhead »

wvniersen schreef:[..]

als je dan maar niet krijgt van "ja ik ga ook" en dat soort onzin.
ben ook bang dat dat maar hele korte topics worden die zeer snel weer in de prullenbak verdwijnen
persoonlijk vind ik dit nieuwe forum toch al aan de grote kant.
denk niet dat het een waardevolle toegevoegde waarde word.

groet Winno

sluit ik mij bij aan !!
Bracer

Bericht door Bracer »

Zoals BU zegt zou het wel fijn zijn als alle info die er is over beurzen op 1 duidelijke plek staan. Dat geeft volgens mij ook gelegenheid om ook echt gestructureerd informatie over betreffende beurzen te verzamelen.
Op dit moment komt het mij voor dat berichten over beurzen beginnen met de vraag wat anderen van een beurs vinden omdat diegene er wel eens wil gaan kijken maar veel respons komt er dan niet op, dit heeft dan misschien weer te maken met het feit dat het topic verloren gaat tussen al die andere berichten.
Natuurlijk ben ik het er wel mee eens dat zo'n forum dan niet vol moet komen te staan met enkel opmerkingen als 'ik ga er ook heen'. Maar er was geloof ik nog steeds een regel dat een post een bepaalde toegevoegde waarde aan het topic moet hebben :wink:

Iig, ik ben vóór zo'n sub-forum mits dit net als bij het onderdeel over modelauto-winkels informatief is.
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Winno, die posts van "ja, lijkt mij ook leuk" die haat ik ook. Plak er dan achter waarom ofzo, maar voor deze soort posts zijn er geloof ik moderators. Die verijderen dan gewoon alle zinloze posts.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Hoeveel beurzen zijn er eigenlijk die echt interessant zijn voor het forum? Houten, Koepelbeurs, misschien 1 of 2 overige grote beurzen ergens in de randstad? Als er in Waarland een gymzaal afgehuurd wordt voor een beurs dan kom ik niet opdagen want ik denk niet dat er meer dan 5 man wat oude troep kwijt willen. Voor mij zijn alleen de echt grote beurzen interessant en dat zijn er denk ik te weinig voor een heel forum. Dan zie ik liever dat het huidige forum voor winkels een keertje opgeruimt wordt en wordt ondergedeeld in onderwerpen met duidelijke titels en eerste topics met alle info van de winkel (straat, plaats eventueel internetadres) en vervolgens topics met commentaar. Ipv "iets in noorden van holland" die vervolgens vol staat met 5 a 6 winkels verdeeld over 3 provincies.

Als er dan een paar beurzen tussen staan, ach...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Tim

Bericht door Tim »

Ja, mischien beter in de pits bv. toevoegen, kunnen daarin gewoon topics aangemaakt worden voor een bepaalde beurs.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Mischien leuk om aan dit forum ook de mogelijkheid te hangen om te praten over artikelen in de diverse modelauto tijdschriften. De AIM heeft altijd wel een mooi stuk over een zelfbouw :thump_up:

Toegevoegd na 99 uren 2 minuten:

Gezien het stemgedrag heb ik besloten om een poging te wagen. Het nieuwe forum draagt de naam 'Beurzen en NAMAC/AIM'
Alle berichten die ik heb kunnen vinden zijn hier naar toe verplaatst.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie