GP China 2005

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

GP China 2005

Bericht door motorhead »

Laatste maanden niet meer zo gelachen tot dat Schumi en Albers elkaar tegenkwamen toen ze de startgrid opreden :mrgreen: . Putdeksel was ook wel geinig :D
Gebruikersavatar
Wim83
Berichten: 447
Lid geworden op: za 19 feb 2005 16:53
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

niet gezien, daarvoor was het feestje gisteren wat te heftig :wink:

was zo te horen wel de moeite ja

Kan niet wachten tot volgend seizoen!
Tjaard
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 18:12
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Zondag 16 oktober 2005 »
Michael Schumacher is door de FIA aangewezen als schuldige in het incident met Chistijan Albers. De Duitser komt weg met een reprimande.

In de formatieronde knalde Albers achterop Schumachers Ferrari. Beide auto’s waren afgeschreven, Albers en Schumacher moesten in hun reservewagen vanuit de pitstraat starten. Het ongeluk ontstond toen Albers op hoge snelheid de Ferrari van Schumacher naderde en deze plotseling naar links uitweek. Albers besprak het voorval na de race met zijn collega en vatte het luchtig op. “Als je dan toch met iemand moet crashen, dan beter met een zevenvoudig wereldkampioen dan met Monteiro, Doornbos of een andere derderangscoureur.”


Schumacher had duidelijk z'n dag niet ... :mrgreen:

Albers besprak het voorval na de race met zijn collega en vatte het luchtig op. “Als je dan toch met iemand moet crashen, dan beter met een zevenvoudig wereldkampioen dan met Monteiro, Doornbos of een andere derderangscoureur.”


Altijd leuk, teamgenoten / landgenoten afzeiken :doh:
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Schumacher had duidelijk z'n dag niet ...

dat is heel zacht uitgedrukt :mrgreen: ,maar wat voor mij nog het meest pijn doet is dan mclaren met lege handen naar huis moet,dit zal heel zwaar zijn voor ron dennis,ze hadden beter verdiend,maar ja het geluk zat bij alonso en renault dit jaar ,kimi mag weer van nul beginnen ,en hopelijk zal montoya eindelijk eens meer zijn verstand gebruiken ,want hij heeft in mijn ogen toch min of meer er voor gezorgd dat mclaren met lege handen achter blijft,pas op ik zeg niet dat hij vandaag schuld heeft aan wat er is gebeurd ver van dat.hopen dat 2006 nog een beter jaar zal worden,al vrees ik een beetje dat ferrari er volgend jaar weer zeer sterk zal staan.
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Eigenlijk ben ik er nog wel blij om dat ze hem niet hebben. :oops: Anders had Mercedes volgend jaar weer aan het roepen geweest dat ze de constructeurstitel in F1 gewonnen hadden. Als ik iemand geen titel gun is het Mercedes, ze hebben Kimi tig keer gewoon met lege handen laten staan terwijl Norbert al 3 jaar roept dt er een betrouwbare motor komt.

Overigens hadden ze hem gehad als het onnodige Monaco en Canada anders gelopen waren...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Overigens hadden ze hem gehad als het onnodige Monaco en Canada anders gelopen waren...


Of als Montoya in Japan 150 meter later bij Villeneuve in de aanval was gegaan in plaats van buitenom vóór het rechte stuk, of als 'ie zich niet door Monteiro had laten aantikken in Bahrein (?)

Met Barrichello als tweede rijder hadden ze hem in ieder geval gehad :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:
Overigens hadden ze hem gehad als het onnodige Monaco en Canada anders gelopen waren...


Of als Montoya in Japan 150 meter later bij Villeneuve in de aanval was gegaan in plaats van buitenom vóór het rechte stuk, of als 'ie zich niet door Monteiro had laten aantikken in Bahrein (?)

Met Barrichello als tweede rijder hadden ze hem in ieder geval gehad :mrgreen:


Als hij op Spa niet aan het cruisen was geweest en die andere vent gewoon langs had gelaten.... Maar die zijn voor een gedeelte ook aan de ander toe te rekenen. Monaco en Canada zijn 100% fouten. En waren waarschijnlijk al voldoende voor de titel. Jammer. Zijn DNF percentage ligt op de 30%. Kimi net over de 11%. Ik ben benieuwd wat het volgend jaar gaat worden.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik vond het een beetje een suffe wedstrijd, losse putdeksels, spinnende Schumacher achter een SC. Het seizoen ging een beetje als een nachtkaars uit. Minardi weg, BAR weg, Jordan weg :( Ik hoop dat Kimi volgend jaar wat meer geluk heeft en ook Montoya. Alonso is een terecht winnaar dit jaar!
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Peter Parker schreef: Het seizoen ging een beetje als een nachtkaars uit. Minardi weg, BAR weg, Jordan weg


Dat is idd wel triest ja. De sport zou goedkoper worden maar toch vallen er weer af. Bar gaat overigens niet weg maar alleen BAT mag niet meer sponsoren, dat is al lang bekend. Wel gaat Sauber weg, dat vind ik echt triest. Minardi is "maar" 20 jaar geschiedenis en Sauber 12 jaar. Zijn toch leuke teams geweest. Sauber is "slechts" de start van Kimi geweest. Zeker de man van de komende jaren. Jammer dat BMW niks met die naam doet. Einde van de V10 trouwens ook.

Jordan interesseert me niet. Die hebben Ralf Schumacher de F1 in gebracht en Heinz er in gehouden. Die zouden waarschijnlijk ook nog degene zijn geweest die nadat DE fout begrepen was die ook nog in de F1 gehouden hadden. :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

voor mij een geweldig seizoens einde. Hoewel ik geen waarde hecht aan een constructeurs titel hecht ik wel degelijk waarde aan de overwinning van Fernando gisteren, hij was als vanouds :thump_up:
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Jos schreef:voor mij een geweldig seizoens einde. Hoewel ik geen waarde hecht aan een constructeurs titel hecht ik wel degelijk waarde aan de overwinning van Fernando gisteren, hij was als vanouds :thump_up:

Hij had al zeker een betere ploegmaat dan kimi dat is zeker ,deed zijn werk zeer goed door de mclarens achter zich te houden :mrgreen: maar alonso is de trotse wereldkampioen daar niet van :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

117ayrton schreef:[..]
Hij had al zeker een betere ploegmaat dan kimi dat is zeker ,deed zijn werk zeer goed door de mclarens achter zich te houden :mrgreen: maar alonso is de trotse wereldkampioen daar niet van :mrgreen:


Fisichella goed :eh: in 2004 was ie goed, maar bij Renault heeft hij echt een belabberd seizoen achter de rug. BV japan dat was een race die hij had moeten winnen hij startte van vooraan met 1 van de beste wagens en dan nog steeds niet winnen :thump_down:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

fish88 schreef:[..]

Fisichella goed :eh: in 2004 was ie goed, maar bij Renault heeft hij echt een belabberd seizoen achter de rug. BV japan dat was een race die hij had moeten winnen hij startte van vooraan met 1 van de beste wagens en dan nog steeds niet winnen :thump_down:

je mag zeggen wat je wil hij heeft toch mee de titel behaald voor renault,waar montoya kon helpen heeft hij meerdere keren alles om zeep geholpen ,zelfs zover dat boze tongen beweren dat hij liever alonso zag winnen dan kimi .dus giancarlo was een betere ploegmaat :D voor fernando dan juan-pablo voor kimi en mclaren ,en natuurlijk ook mercedes heeft veel schuld aan het mislopen van de titel's .
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Tjaard
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 18:12
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Eigenlijk ben ik er nog wel blij om dat ze hem niet hebben. Anders had Mercedes volgend jaar weer aan het roepen geweest dat ze de constructeurstitel in F1 gewonnen hadden. Als ik iemand geen titel gun is het Mercedes, ze hebben Kimi tig keer gewoon met lege handen laten staan terwijl Norbert al 3 jaar roept dt er een betrouwbare motor komt.


Mee eens ... ben geen Renault fan maar zat toch wel te hopen dat ze 'm zouden winnen ipv Mercedes ...
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Een los putdexel? :shock:

Is dat nou die hypermoderne sport waar miljoenen in omgaan? :roll:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Plaats reactie