Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Oww dat verklaart een hoop zat ik dus wel in de goede richting te denken Volgens mij heeft ERTL in het verleden ook lowriders gemaakt. Denk dat die allang uit de productie zijn.
De bovenste foto klopt wel Winno, maar de andere twee en je link naar Marktplaats zijn Hot Rods.
Lowriders(Je laatst genoemde link) zijn auto's om mee te cruise'en en je muziek te laten horen, en een Hot Rod is gemaakt voor bv. streetraces.
Maar de Hot Rods van tegenwoordig zijn meer showwagens dan echte racemonsters geworden.
Deze auto's zijn echt lelijk. Meestal zijn de paintings die op de auto's aangebracht zijn te overdone!. Alleen de hotrods zijn soms wel cool. Hotrods zijn van die kleine vierkante wagentjes met een heel klein stuurtje. Maar deze amerikaanse auto's komen niet in mijn verzameling.
Dat is mijn mening over deze speciale wagens...
In ieder geval, vergeet -als we het over de lowriders hebben- de Citroën DS niet. Er is een 1:87 model dat door middel van een schuifje onderop z'n wieltjes in kan trekken