Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Je geeft 'modelbrouwers' wel weer een lekker dubbelzinnige betekenis met Jan op de achtergrond Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat Tim, zou alleen niet weten hoe het origineel heet
(ps. kan natuurlijk niet wachten op de ricey stickers )
Bracer schreef:(ps. kan natuurlijk niet wachten op de ricey stickers )
Bwhahaha!
@Peter, inderdaad, de Dodge sputtert weer even tegen. APK enz. Dat komt wel weer goed, eerst deze kit afmaken.
Markopolo schreef:Zie ook dat "Jan" je een handje helpt (Ik hoop wel alleen voor het vasthouden van het model )
Natuuuuurlijk.
Ohja, hij heet dus ook USA-1. Origineel was de puntenkampioen in 1988 van de TNT series. Dat is monstertruckracen, maar dan eigenlijk zonder het freestyle gedeelte wat we nu kennen, 2 trucks tegen elkaar over een lange rechte baan met wat "obstakels"
Maareh, ik mis de rollcage??? Zat die er niet in???
Nopes, daar zit hem ook de fout in die AMT maakte, toen USA-1 met deze body rondreed had ie een flipbody (dat weet ik dankzij jouw foto's) maar daarvoor heeft ie ook zo rondgereden, pickuponderstel, cabine en nog originele koetswerk, dat alles op een monsteronderstel gelast en presto. Alleen was dat dus met een oudere Chebby 1500 dan die AMT ervoor gebruikt.
Jp-cars schreef:heel model vind ik gewoon prachtig , alleen de banden zien er te plastick. nieuw uit, is daar nix aan te doen?
Jawel, maar daar moet je een wat ervarener modelbouwer voor hebben. Ik pruts maar wat aan, als ie in elkaar zit en met fijngeknepen ogen van een afstandje zou die wel eens op het voorbeeld kunnen lijken ben ik al blij. Schijnt met een schuurpapiertje te moeten, maar ik denk dattie volgende week toch een rondje gaat rijden, dan slijten ze vanzelf wel.........