Vw transporter ombouw

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
capri power

Vw transporter ombouw

Bericht door capri power »

heb hier een vw transporter ambulance op schaal 1/43 voorzien van een interieur.
heb de zetels achteraan verwijderd en een vloertje geplaatst 1 zitbank in 2 gesneden en 1 zetel gebruikt als bijzit en kastje gebouwd, brancard tafel een een dokterskoffer geplaatst
Afbeelding
moet wel zeteltje opnieuw plaatsen tstaat scheef...
Afbeelding
op de buitenkant van de wagen heb ik een venster voorzien in de zijdeur, de spigeltjes geschilderd, mistlicht voor geschilderd en 2 blauwe knipperlichten in bumper voor geplaatst.
heb acherrste lichtbalk verwijderd. voorste moet er ook af en vooraan en achteraan 2 gewone blauwe zwaailampen plaatsen alsook achterruit in het zwart doen
Afbeelding

grt,c
Ford Capri 2600GT V6 1973
Tim

Bericht door Tim »

Leuk ! :thump_up:
Ga je bv. de velgen ook nog aanpassen? Of schilderen?
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
capri power

Bericht door capri power »

hey, nee die velgen laat ik zo.
is mss nie zo duidelijk te zien op de foto maar ze zijn werkelijk heel mooi in chroom. is eens wa anders een zieknwagen met mooie velgen,
kwou dat ik op mn ziekenwagen op schaal 1/1 siervelgen had...
heb nog 2 combi s van de rijkswacht en er zitten de vw velgen op maar die zijn nie zo mooi.

grt,c
Ford Capri 2600GT V6 1973
subarufreak
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

mooie ombouw!
Plaats reactie