Modellen A1GP
Modellen A1GP
Heeft iemand enig idee of er modellen gemaakt gaan worden van de A1GP en zo ja door wie???
Mijn modellen: http://www/picturetrail.com/f1modellen
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
JoostV6 schreef:Als ze komen moeten ze ook gelijk goed doen:
-ééntje in de normale livery
-ééntje met een zwarte neus
-ééntje met de neus van india!
Hebben we weer wat te verzamelen
Misschien vinden ze nog een hoofdsponsor, hebben ze weer een nieuwe uitvoering te pakken

Maar even serieus, het zou wel geweldig zijn als hier modelletjes van uitkomen. Anders moet ik toch dat model wat Erica Terpstra bij de presentatie kreeg zien te ontvreemden bij het NOCNSF kantoor

boerke04 schreef:[..]
Maar even serieus, het zou wel geweldig zijn als hier modelletjes van uitkomen. Anders moet ik toch dat model wat Erica Terpstra bij de presentatie kreeg zien te ontvreemden bij het NOCNSF kantoor
Toevallig zat ik daar net ook (weer) aan te denken!!!
We zouden naar Papendal kunnen gaan om hem te "lenen"
Wie zou dat model gemaakt kunnen hebben?
Of zou het een model van klei zijn ofzo?

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
JoostV6 schreef:[..]
Toevallig zat ik daar net ook (weer) aan te denken!!!
We zouden naar Papendal kunnen gaan om hem te "lenen"
Wie zou dat model gemaakt kunnen hebben?
Of zou het een model van klei zijn ofzo?
'T is volgens mij geen klei, 't zag er erg normaal uit. We kunnen samen naar Papendal gaan natuurlijk, ieder steeds een weekje het model in huis

'T is volgens mij geen klei, 't zag er erg normaal uit. We kunnen samen naar Papendal gaan natuurlijk, ieder steeds een weekje het model in huis.
Prima voorstel!
Ik kwam tot 2 jaar geleden wel vaker bij NOC/NSF op papendal voor presentaties van het bedrijf waar ik werk, alleen gaan ze er niet meer heen, dus zal ik geen "voorwerk" meer kunnen doen

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
-
Ga alvast maar sparen want A1GP.com zegt hetvolgende:
We are working on manufacturing a high quality line of scale model cars for the next season and we hope you will appreciate what we finally achieve on behalf of our fans.
Het was vraag van iemand op het Verstappenforum aan de A1 GP organisatie
Waarom staan daar nou juist die reacties i.p.v. hier
We are working on manufacturing a high quality line of scale model cars for the next season and we hope you will appreciate what we finally achieve on behalf of our fans.
Het was vraag van iemand op het Verstappenforum aan de A1 GP organisatie

JoostV6 schreef:Ga alvast maar sparen want A1GP.com zegt hetvolgende:
Het was vraag van iemand op het Verstappenforum aan de A1 GP organisatie![]()
![]()
Omdat daar vrijwel alleen maar Verstappenfans komen, hier zijn we dik in de minderheid

Omdat daar vrijwel alleen maar Verstappenfans komen, hier zijn we dik in de minderheid. But we don't care
.
Tuurlijk da's logisch, maar dat we er zelf niet aangedacht hebben om een mail te sturen

Dit is tenslotte de plek voor de verzamelaars