Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hey,
Mij leek het wel een keer leuk om mijn auto's aan iedereen te laten zien
dus vandaar.
Ik heb de afgelopen 2 á 3 jaar af en toe een modelauto gekocht dus vandaar dat ik nog niet zoveel heb.
Hier mijn 1:18 Auto's:
Lamborghini diablo
Ferrari F50
Cadillac Escalade Ext
Pontiac Gto
BMW Z8
Chevrolet Impala '' yellow cab''
Mercedes 300 SL
Dodge Charger 1970 van The F&F
Lamborghini Gallardo Polizia
Update 15 Nov.
Een Porsche 911 Cabriolet
Ferrari F430 Spider
Shelby Mustang GT 500 Eleanor
Update 17 Januari.
Range Rover Sport
Update 20 Januari.
Wiesmann Gt
En ik heb ook 2 Opel modellen in 1:43
De Zafira OPC en Speedster, beide van de Opel dealer
Ik post hier ( eindelijk ) mijn eerste foto's en nouw ik eindelijk een begin heb gemaakt wil ik van alle auto's een foto maken
Ben ook zeker benieuwd naar foto's. Heb zelf de Charger ook uit F&F. leuk model alleen wat vaker met ERTL het geval is. Hij klopt voor geen kant
Dodge Charger 1970 schreef:[..] Okey bedankt alleen wat vinden jullie eigenlijk van die auto ik wil (Dodge Charger) er binnenkort nog foto's van maken als ik hem binnen heb maar was het denken jullie wel een goede keuze voor €50,-.?
Hahha , bedankt allemaal de foto's komen er hopelijk
morgen aan want dan krijg ik mij Dodge Charger.
dus als het goed is en de camera het doet staan er morgen of zondag foto's op...