Bouwdoos 1:24 Renault F1 R23 : EINDRESULTAAT

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bouwdoos 1:24 Renault F1 R23 : EINDRESULTAAT

Bericht door autofreakie »

UPDATE 10-04-2006

Heb dus van Revell een bouwkitje gekocht van de Renault F1 R23 in 1:24 , ben er vandaag zoals beloofd aan begonnen en ik moet zeggen het schiet al aardig op !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op de carroserie van de R23 moet natuurlijk nog geel komen maar dat wordt gedaan door middel van decals .
------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 11-04-2006

Vandaag is er wat bijgwerkt aan de R23 , maar er zal vandaag waarschijnlijk niet meer veel gebeuren want alles moet nog drogen !

Afbeelding
Afbeelding
----------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 13-04-2006

Vandaag de R23 in elkaar gestoken en ben dus al begonnen met het plaatsen van de decals ! :doh: Leuk werkje ...

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 14-04-2006

Vandaag decals er op gezet , :eh: het ging goed. Dus ook enekele foto's getrokken !!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Morgen is hij waarschijnlijk af want ik moet enkel nog aerodynamische onderdelen aanbrengen zoals kleine spoilers enzo ! Dus morgen zien jullie het eindresultaat ! Comments zijn altijd welkom ! :mrgreen:
-----------------------------------------------------------------------------------
EINDRESULTAAT 15-04-2006
Vandaag was het dan het moment dat deze zelfbouw af was :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Comments zijn altijd welkom
Laatst gewijzigd door autofreakie op za 15 apr 2006 18:09, 5 keer totaal gewijzigd.
Renault, Drive The Change !
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

als er iets mis gaat, geen nood, ik heb het kitje ook en maak het niet meer af, slecht kitje in mijn ogen. Ik ben het meest trots op het feit dat zon klein schoorsteentje kapot was, en dat ik dat zelf uit een ander stuk plastic helemaal nagevijld/geschuurd heb :D
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

ok bedankt Jos maar ik ga er toch iets mooi proberen van te maken , ik kies voor de Alonso versie eh ! :mrgreen:

Toegevoegd na 19 uren 58 minuten:

:? Heb nu zelf ook ontdekt dat het kitje niet echt goed demaakt is , :roll: om nog maar te zwijgen over de deacals !! :eh: Die blijven niet kleven op die plastiek :!: :!: :!:
Renault, Drive The Change !
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

decals ben ik nieteens aan begonnen dus kan ik niets over zeggen, wellicht dat ze met microset en microsol wel goed verwerkbaar zijn.

verf jij met kwasten btw?

verder nog problemen?
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

Idd ik verf met kwasten , bah verdere problemen zijn er momenteel niet! Toch bedankt Jos !
Renault, Drive The Change !
Plaats reactie