Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zoals ieder jaar de Westhoekrally met als blikvangers twee Fiat Grande Punto S2000(4wd,atmosferische 2 liter met 270 pk!!! en waarschijnlijk de opvolger van de huidige WRC's) aan de start.Check de website: http://www.ypresrally.com
Zijn er mensen die afkomen?Kunnen gerust kamperen in mijn tuin
Is géén enkel probleem.
Hierbij nog een filmpje van de tests met de Punto S2000: http://www.youtube.com/watch?v=sU9pC7Fb ... to%20s2000
Laatst gewijzigd door fobie op zo 25 jun 2006 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ga normaal gesproken ook kijken, weliswaar alleen de zaterdag. En dan zie ik 2 x 2 KP's, te beginnen met Sauvegarde. De andere KP beslis ik daar ter plekke al naar gelang hoe laat het is op dat moment. Ik vind het een mooi deelnemersveld en kijk er al een tijd naar uit.
Ooit eens gezien op het dashboard van een WRC: "Drive it like you stole it".
Due to an internal misunderstanding, the "Checklist for Medical Discipline" has not been correctly filled in and transmitted to the Medical Urgency Rescue Service in Bruges. For this reason, the Mayor of Ypres, could not authorize the shakedown in Boezinge.
Ziezo,de rally zit er weer op.Was héél mooi,het weer was schitterend en Niels heeft mooie foto's kunnen maken(denk ik).De Fiat Grande Punto S2000 is een knappe wagen en snel.De historics waren gewoon subliem.
Tof dat het zo een succes was. Ik hoop er volgend jaar een keertje bij te zijn, want een rally heb ik nog nooit bezocht en het zegt me wel iets. Ben benieuwd naar de foto's.
Ook weer terug uit de Kattenstad (met dank aan Fobie weet ik daar de gedachte nu ook achter). Camping Fobie was ook fijn (bedankt bedankt bedankt!).
En idd die Punto.... dam'n wat een bak! Werd erg hard gereden jammergenoeg ging m'n persoonlijke favoriet (Bijvelds) er 2 keer af. En jammergenoeg voor de fam. Fobie ging Snijers er ook 2x uit.
Nu nog een LOI cursus West-Vlaams voor beginners aanschaffen