Ferrari 333 SP 1998/550 Maranello 550 GTS 2003

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Ferrari 333 SP 1998/550 Maranello 550 GTS 2003

Bericht door Ferrari10flrb »

In mijn jacht op Le Mans winnaars ben ik momenteel bezig met de volgende modellen:

De Ferrari 333 SP, Le Mans Winner LMP1 klasse in 1998, Model is er zowel van Minichamps als van Spark.

De Ferrari 550 Maranello GTS 2003 winner GT klasse met Peter Kox.
Model is er van BBR (mooi, maar erg duur) Red Line en Look Smart maken het model ook.

Welk merk adviseren de leden?

Of misschien brengt IXO ze ook in de toekomst nog uit. Dat zo mooi zijn want die zijn goed en ook nog eens betaalbaar ook.
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Redline bied het beste aan voor de prijs, BBR is toch wel wat beter maar die is dan ook weer de helft duurder. Redline heeft iedere Ferrari vanaf 2003 iig gemaakt. Looksmart heeft volgens mij alleen maar van voor 2002 en 2002 zelf gemaakt.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Frank_LM
Berichten: 89
Lid geworden op: za 04 jun 2005 09:57
Contacteer:

Bericht door Frank_LM »

Die Danka/Toshiba Ferrari #12 heb ik wel voor je, van Spark. Die hebben ooit 333 SP's gemaakt en ik heb ze bijna allemaal. Ze zwijgen er echter nu in alle toonaarden over sinds de nieuwe site...

De Ferrari die jij noemt zou ik proberen te kopen van RedLine, als ie er nog is. Die is het mooiste. Heb 'm zelf gebouwd van Provence Moulage...lekker veel werk.[/img]
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Ferrari 333 SP/550 Maranello

Bericht door Ferrari10flrb »

Frank_LM schreef:Die Danka/Toshiba Ferrari #12 heb ik wel voor je, van Spark. Die hebben ooit 333 SP's gemaakt en ik heb ze bijna allemaal. Ze zwijgen er echter nu in alle toonaarden over sinds de nieuwe site...

De Ferrari die jij noemt zou ik proberen te kopen van RedLine, als ie er nog is. Die is het mooiste. Heb 'm zelf gebouwd van Provence Moulage...lekker veel werk.[/img]
En daar kom je nu mee!! :wink: Maarre bedankt voor de info.
Heb toch de 333SP van Minichamps gekozen, op safe dus, de meningen over Spark en Minichamps waren verdeeld maar toch licht in het voordeel van Minichamps. Alhoewel ik het interieur toch wat vind tegenvallen.

De "Peter Kox" Maranello van Redline was op moment van "beslissen" niet te vinden, alhoewel op dit moment dus wel op Ebay.
Heb nu een Maranello van Auto Barn/Looksmart. Op Ebay stond alsof het model van Looksmart was maar op de doos en plateau staat AutoBarn, ben er nog niet helemaal achter of Looksmart en Auto Barn aan elkaar gelieerd zijn. Geloof dat de de mede forumleden dit ook niet weten gezien de non respons. :(

Maar het is absoluut een schitterend model. Topper in de collectie echt super gedetailleerd!! :thump_up:
Ben geen doe het zelver, heb "vroeger"heel wat Tamiya bouwdozen naar de knoppen geholpen, ondanks altijd een erg enthousiast begin. :(
Gebruikersavatar
dino
Berichten: 135
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 20:38
Locatie: n.holland
Contacteer:

Bericht door dino »

Sorry dan maar voor de late response

Autobarn is niet gelieerd met elkaar ,ik kan het weten :wink: echt uit zeer betrouwbare bron

wordt gebouwd door mensen van bij MR en BBR hebben gewerkt


Afbeelding

en wat betreft een 333 SP ,is dit misschien wat een handbouw van schitterende kwaliteit over 3 weken in huis


Afbeelding
de wagen waar Luyendijk als gast rijder heb gereden en heeft gewonnen

er zijn diverse mensen op het forum die weten dat ik de waarheid spreek

Groeten Vincent :lol:
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Farrari 333 SP

Bericht door Ferrari10flrb »

dino schreef:Sorry dan maar voor de late response

Autobarn is niet gelieerd met elkaar ,ik kan het weten :wink: echt uit zeer betrouwbare bron

wordt gebouwd door mensen van bij MR en BBR hebben gewerkt


img156.imageshack.us/img156/6854/ferrari550prodrivealms2002pkoxcj7.jpg

en wat betreft een 333 SP ,is dit misschien wat een handbouw van schitterende kwaliteit over 3 weken in huis


img177.imageshack.us/img177/8696/ref0100p01yn2.jpg
de wagen waar Luyendijk als gast rijder heb gereden en heeft gewonnen

er zijn diverse mensen op het forum die weten dat ik de waarheid spreek

Groeten Vincent :lol:
No problem! Bedankt voor de info, toch maar eens informeren bij de verkoper waarom hij een model van Auto Barn aanbiedt onder de noemer van Looksmart. Beetje vreemd. Blijft hoe dan ook een mooi model. Ben even niet op zoek naar nog een 333 SP. Alhoewel ik het stoere bak vind. Krijg binnenkort een 250 SWB 1960 van Bang(met dank aan Traffic in Doetinchem), 330 LWB 1963 van Jolly en een 365 P2,1965 van Best.
Frank_LM
Berichten: 89
Lid geworden op: za 04 jun 2005 09:57
Contacteer:

Re: Ferrari 333 SP/550 Maranello

Bericht door Frank_LM »

Ferrari10flrb schreef:[..]
En daar kom je nu mee!! :wink:
Ik kom altijd graag met de spreekwoordelijke "trekschuit"...;)

Suc7 met zoeken.
Gesloten