Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja ik ben nog op zoek naar coureur figuurtjes 1/43 en het liefst natuurlijk met zo'n pispot helm en een polo shirtje Ik heb al gezocht op marktplaats en Ebay maar daar heb ik ze nog niet gezien. Maar ik blijf zoeken
Hongwell's / Schuco's 1/43: 50!!!
Nieuwste aanwinst(en): Maserati 450 S GP Cuba 1958 en Maserati 151 LM
Ik ben vandaag samen met Remi (BMW M3) naar Goes geweest. En we hebben daar natuurlijk wat modellen gekocht. Ik heb twee Schuco Maserati's gekocht, een 450 S GP Cuba 1958 en een 151 Le Mans.
Maserati 450 S Cuba 1958(mijn vijftigste Hongwell/Schuco )
Maserati 151 Le Mans
Ik vind bij dit model de portieren en de ruitenwisser niet zo mooi afgewerkt maar voor de rest perfect gedetaileerd
Ook heb ik pas van me oma nog een Ferrari F2004 Michael Schumacher 7 times Worldchampion 1/18 model gekregen. Dit was nog een verjaardagskado.
Ik vind het een erg mooi model. Alleen vind ik dat de after race looks wel een beetje overdreven zijn. Ook heeft Schumacher zelf geen Puma schoenen aan maar dat maakt allemaal niet zoveel uit. Het blijft gewoon een mooi en leuk model.
Laatst gewijzigd door Schumon op za 01 apr 2006 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hongwell's / Schuco's 1/43: 50!!!
Nieuwste aanwinst(en): Maserati 450 S GP Cuba 1958 en Maserati 151 LM