Wel handschoentjes aan voor diegene met tere vingertjes

Wim83 schreef:hehe, nicely done
leuk projectje![]()
Heb eens ergens gelezen dat de Ferrari 365 uit Miami Vice was, zoals jullie misschien wel weten, geen echte Ferrari, maar een replica was, op basis van een Corvette ofzoiets.
Toen bleek dat Miami Vice een schot in de roos was, bood Ferrari wel een authentieke wagen aan, 2 stuks om precies te zijn. Een gewone voor de presence en een tweede, die aangepast was om stunts mee te doen (hogere rijhoogte enz).
Weet niet in hoeverre dit accuraat is
Krijg je straks de deur en nog wel in dan? Volgens mij zit dat gat daar voor het stangetje van de deur waarmee die aan de auto vastzit??Hier zien jullie gelijk dat ik bij een alvast het gaatje heb gedicht. Op mijn foto's van de echte zaten ze ook niet in iig. Een beetje plamuur erover en dan nog de laatste laagjes verf:
Lassy schreef:Tip voor beschilderen bovenkant vd luchtinlaat:
Schilder eerst de belettering met zilvergrijs, verf daarna alles rood en veeg daarna snel met een doekje de rode verf van de belettering af, dit geeft een netter resultaat dan het alleen het verven van de letters.
Je hebt trouwens goud gebruikt voor "Testarossa", volgens mij hoort dit ook zilvergrijs te zijn?
Ziet er verder goed uit! Je zou evt ter detaillering bougiekabels kunnen aanbrengen. Rood electriciteitsdraad kun je hier goed voor gebruiken.