Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Knap modelletje hoor, maar ook deze sticker-fetishist vindt de race-versie véél aantrekkelijker
Eén kleine opmerking over het interieur, zijn bij de echte Spijker de gordels ook in de kleur van de stoelbekleding, of is dat het enige minpuntje wat detaillering betreft
Volgende keer weer een stijlvolle auto Joop
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Het is een prachtig model idd, naast het forummodel ook het enige 1:43 model dat ik heb staan Toen ik hem binnen kreeg heb ik me dan ook verbaasd over de detaillering
Jolly Club schreef:Eén kleine opmerking over het interieur, zijn bij de echte Spijker de gordels ook in de kleur van de stoelbekleding, of is dat het enige minpuntje wat detaillering betreft
Dat klopt gewoon hoor! Zie onderstaande foto:
En de volgende update is waarschijnlijk de DBR9 van IXO, ik verwacht hem toch wel binnen 1 maand. Zeer stijvol dus..