Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
join the red club hoe meer rood hoe beter
ziet er al een héél aardige collectie uit als je ziet dat je nog maar een goede 6 jaar bezig bent, doe zo voort
Ziet er goed uit Stef! Je bent zo te zien een gepassioneerd verzamelaar! Heb je ook een budget wat betreft de aanschafprijs van modellen? Ik weet haast wel zeker dat je "thuis" zult voelen op dit forum, je bent in ieder geval niet de enige Ferrari verzamelaar (ik ook ). Ben benieuwd naar je overzichtsfoto en natuurlijk je toekomstige updates!
hanzjepanzje schreef:Ziet er goed uit Stef! Je bent zo te zien een gepassioneerd verzamelaar! Heb je ook een budget wat betreft de aanschafprijs van modellen? Ik weet haast wel zeker dat je "thuis" zult voelen op dit forum, je bent in ieder geval niet de enige Ferrari verzamelaar (ik ook ). Ben benieuwd naar je overzichtsfoto en natuurlijk je toekomstige updates!
maximum heb ik tot 75 euro gedaan per model
Er waren er een paar die moeilijk te vinden waren van mijn f1 collectie.
Duurste was die salontafel, 4 cijfer-getal voor de komma
De rest van mijn modellen doe ik dus weg, staan al bij te koop.
Maar ik zou graag wat voorstellen krijgen over welke weg ik zou opgaan in mijn ferrari verzameling. Ik werk het liefste met een thema.
Zoals ik jaren gezocht heb naar mijn F1 verzameling.
Misschien iets van Le Mans Ferrari's ofzo.
laat maar komen
Forza-Stef schreef:[..] Daar zou geen einde aan komen hé
Volgens de Ferrari website zijn er in totaal 88 verschillende straatmodellen (spiders enz meegerekend), en 71 verschillende modellen speciaal voor het racen (denk hierbij aan de 166 MM, F333 SP en de 512 BB LM). Het zou dus wel kunnen.
Dat je van elk jaartal een Formule 1 auto hebt vind ik ook al fantastisch hoor!
Twee opmerkingen op je Te koop-afdeling: de 'Aston Martin?' lijkt me een AC Cobra met hardtop en de Audi Cabriolet is van Schabak.
Bedankt voor de info, is al aangepast
Toegevoegd na 1 minuten:
vivado ferrari collection schreef:Ciao Stef,
Ik ben wel beniewd hoe je al dat moois hebt gepresenteerd..... Misschien heb je daar foto's van? Leuke site Stef!
Saluti!
Vincenzo (Vivado-Ferrari-collection)
Eind deze week ga ik foto's maken en online zetten
Toegevoegd na 1 minuten:
JurrienK schreef:[..]
Volgens de Ferrari website zijn er in totaal 88 verschillende straatmodellen (spiders enz meegerekend), en 71 verschillende modellen speciaal voor het racen (denk hierbij aan de 166 MM, F333 SP en de 512 BB LM). Het zou dus wel kunnen. Dat je van elk jaartal een Formule 1 auto hebt vind ik ook al fantastisch hoor!
idd het zou kunnen, maar dan zou ik moeten breken met mijn rode traditie waarschijnlijk