Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zoals menig lid hier al aangeeft is het een beetje een smakeloze verzameling. Het straalt helemaal maar dan ook echt helemaal niks uit. Had meer glazen vitrines verwacht zodat de stof minder zou zijn...heb wel betere presentaties van modelautos gezien.....
En als ie alles achter glas had gezet, had ie ook nog ruimte over denk ik... Je kunt in een vitrine veel meer en mooier modellen kwijt dan zoals hij dat nu heeft gedaan..
Oké beste vrienden, laten we even eerlijk zijn, we vergeten nu even de (waardeloze) presentatie,.....stof of geen stof,.....achter glas of niet..... en wel of geen verzamelstrategie.
Iedereen die zo'n collectie zou willen bezitten steekt nu zijn vinger op (houd het maar op duim).
Wow, die kelder is helemaal waanzinnig! Zelfs als semi-vrijgezel wiens huis langzamerhand wordt overgenomen door de modelauto's vind ik dit wel heel bijzonder...
truffeltje100 schreef:Dat is pas gaaf!! Volgend jaar gaan we verhuizen en in het nieuwe huis is al een kamer gereserveerd voor mijn Barrichello en F1 verzameling, weet nu al hoe ik het ga inrichten....
Is het nog gelukt Marian met je nieuwe Rubens en F1 kamer?
Ben zeer benieuwd
(P.S. Ik vraag het omdat Marian inmiddels verhuisd is en niet zoals gezegd dat het pas volgend jaar plaatsvindt )
Deze foto's kwam ik tegen op het net:
Op zich niks aan de hand denk je. Het zijn mooie kasten gevuld met aardige auto's. Alleen ze hangen wel op een erg rare plaats. Lastig met poetsen....
Niet echt de best plek om ze neer te hangen mijn inziens.......