Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nou , ik zal je dan maar niet pesten. Dat hebben ze voor mij al gedaan Mooie foto's en prachtige modellen. Misschien een tip fotografeer niet tegen het licht in, dan slaat je diafragma dicht en worden je foto's donkerder.
jonnoT schreef:Nou , ik zal je dan maar niet pesten. Dat hebben ze voor mij al gedaan Mooie foto's en prachtige modellen. Misschien een tip fotografeer niet tegen het licht in, dan slaat je diafragma dicht en worden je foto's donkerder.
Dank jullie wel allemaal en ik heb het gepest verdiend met mijn opgepluste Trust cameraatje de afgelopen jaren. Jonno ik moet nog even zien hoe alles werkt ik had gehoopt dat ie automatisch de invul flits gaf, maar daar moet ik dus zelf iets voor doen.
Dank jullie wel allemaal en ik heb het gepest verdiend met mijn opgepluste Trust cameraatje de afgelopen jaren. Jonno ik moet nog even zien hoe alles werkt ik had gehoopt dat ie automatisch de invul flits gaf, maar daar moet ik dus zelf iets voor doen.
Wees maar blij dat hij niet de invulflits gebruikt heeft Peter, want dan hadden je foto's er hoogstwaarschijnlijk heel wat slechter uit gezien.
Een belangrijke tip is: gebruik nooit een (invul) flits bij het fotograferen van je modellen. Zorg voor voldoende licht door daglicht of voldoende kunstlicht te gebruiken. Je camera stelt dan wel automatisch de juiste kleurbalans in.
De nieuwe camera is een hele verbetering Peter. Je nieuwe onderschrift met die Martini 917L mag er ook wezen trouwens (wel wat groot).
Die F1's van Corgi zijn grappig he. Ik heb de hele serie gehad maar een jaar of 2, 3 geleden via ebay opgeruimd om budget en plek te maken voor de Le Mans collectie.
Via Modelplaza vond ik deze Corgi Surtees F1 wagen nog om het rijtje compleet te maken. Hij komt uit de Surtees collectie, heruitgaves van beroemde F1 wagens. Ik had de oude versie nog met andere kleuren en helaas slechte papieren decals. Deze heeft rubbere banden en plastic decals.
Surtees was wereldkampioen, zowel op de motor als in de Formule 1 van 1956-1960 won hij 7 wereld titels op de motor. In 1964 werd hij wereldkampioen voor Ferrari.
Vandaag het pakje met nog 2 kitjes van een Lotus en een Ferrari. Zware witmetalen modellen, handbouw. This 1:43 Contimodels model depicts the car in which Niki Lauda contested the 1975 Grand prix season. It was a very successfull year for Ferrari, Lauda winning 5 races and ending up first in the championship with 64.5 points Ferrari also won the constructors title this year.
This 1:43 model depicts the car in which Mario Andretti contested the 1979 Grand Prix season. The Lotusteam (Carlos Reutemann was Andretti's team-mate) was not very successfull that year, it was a Ferrari-year. Andretti finished the season with 14 points (10th place), his best result a third place in Spain.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op do 27 apr 2006 17:38, 2 keer totaal gewijzigd.