Daar is ie weer! Peter 25 april 2018

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Nou , ik zal je dan maar niet pesten. :P Dat hebben ze voor mij al gedaan :mrgreen: Mooie foto's en prachtige modellen. :worshippy: Misschien een tip fotografeer niet tegen het licht in, dan slaat je diafragma dicht en worden je foto's donkerder. 8)
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

jonnoT schreef:Nou , ik zal je dan maar niet pesten. :P Dat hebben ze voor mij al gedaan :mrgreen: Mooie foto's en prachtige modellen. :worshippy: Misschien een tip fotografeer niet tegen het licht in, dan slaat je diafragma dicht en worden je foto's donkerder. 8)
Dank jullie wel allemaal en ik heb het gepest verdiend met mijn opgepluste Trust cameraatje de afgelopen jaren. Jonno ik moet nog even zien hoe alles werkt ik had gehoopt dat ie automatisch de invul flits gaf, maar daar moet ik dus zelf iets voor doen. :mrgreen:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Peter Parker schreef:[..]

Dank jullie wel allemaal en ik heb het gepest verdiend met mijn opgepluste Trust cameraatje de afgelopen jaren. Jonno ik moet nog even zien hoe alles werkt ik had gehoopt dat ie automatisch de invul flits gaf, maar daar moet ik dus zelf iets voor doen. :mrgreen:
Wees maar blij dat hij niet de invulflits gebruikt heeft Peter, want dan hadden je foto's er hoogstwaarschijnlijk heel wat slechter uit gezien.
Een belangrijke tip is: gebruik nooit een (invul) flits bij het fotograferen van je modellen. Zorg voor voldoende licht door daglicht of voldoende kunstlicht te gebruiken. Je camera stelt dan wel automatisch de juiste kleurbalans in.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
autofreakie
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:wink: Die oude F1's zien er knap uit ! Trouwens ook gefeliciteerd met je nieuwe camera :thump_up:
Renault, Drive The Change !
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

De nieuwe camera is een hele verbetering Peter. Je nieuwe onderschrift met die Martini 917L mag er ook wezen trouwens (wel wat groot).

Die F1's van Corgi zijn grappig he. Ik heb de hele serie gehad maar een jaar of 2, 3 geleden via ebay opgeruimd om budget en plek te maken voor de Le Mans collectie.

Groeten, Mike
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D zeer mooi,ik heb nog uren met van die wagentjes gespeeld in die tijd ,leuk om terug te zien :thump_up: en je hebt daar een zeer mooi banner ook :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Pracht aankopen, van mij digitale camera heb ik nooit spijt gehad.
Nu zien de modellen er nog beter en leuker uit dan dat ze al waren :thump_up:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Via Modelplaza vond ik deze Corgi Surtees F1 wagen nog om het rijtje compleet te maken. Hij komt uit de Surtees collectie, heruitgaves van beroemde F1 wagens. Ik had de oude versie nog met andere kleuren en helaas slechte papieren decals. Deze heeft rubbere banden en plastic decals.
Afbeelding

Surtees was wereldkampioen, zowel op de motor als in de Formule 1 van 1956-1960 won hij 7 wereld titels op de motor. In 1964 werd hij wereldkampioen voor Ferrari.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Wat zien ze er mooi uit op de foto Peter.. :worshippy:

Eerst moest ik me altijd afvragen of het kwaliteitsmodellen waren..maar nu moet ik me afvragen of ze er écht wel zo mooi zijn als op de foto, want ze lijken te mooi om waar te zijn! :mrgreen:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Donkervoort schreef:Wat zien ze er mooi uit op de foto Peter.. :worshippy:

Eerst moest ik me altijd afvragen of het kwaliteitsmodellen waren..maar nu moet ik me afvragen of ze er écht wel zo mooi zijn als op de foto, want ze lijken te mooi om waar te zijn! :mrgreen:
Kijk het is zeker geen Minichamps, maar ze hebben wel wat en inderdaad een goeie foto maakt het model nog beter. Wat heb ik jullie aangedaan :|
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Prachtig model, Peter. die oude F1 hebben hun charme 8)
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Surtees lijkt me wel een erg klein mannetje :mrgreen:

Weer een leuk model :thump_up:
autofreakie
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:thump_up: Mooie F1 !
Renault, Drive The Change !
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Vandaag het pakje met nog 2 kitjes van een Lotus en een Ferrari. Zware witmetalen modellen, handbouw.
Afbeelding
Afbeelding
This 1:43 Contimodels model depicts the car in which Niki Lauda contested the 1975 Grand prix season. It was a very successfull year for Ferrari, Lauda winning 5 races and ending up first in the championship with 64.5 points Ferrari also won the constructors title this year.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
This 1:43 model depicts the car in which Mario Andretti contested the 1979 Grand Prix season. The Lotusteam (Carlos Reutemann was Andretti's team-mate) was not very successfull that year, it was a Ferrari-year. Andretti finished the season with 14 points (10th place), his best result a third place in Spain.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op do 27 apr 2006 17:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie