Stuk Circuit+Pitboxen voor Schuco 1:87 [Eindresultaat!]
- Donkervoort
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Aj!
Dat wordt een hele andere opzet met die pitbox.
Alleereerst die slangen, die zijn inderdaad recht dus niet als een varkensstaartje
Het liftsysteem wat voor de Audi staat is ook niet goed, de wagen worden doormiddel van perslucht via zuigers onder de auto opgetild.
De tank installatie is ook niet goed, bij de DTM wordt nog zeg maar ouderwets getankt, maar in 2002 (waaruit jou wagentje stampt) werd er nog niet tussendoor getankt, dat is later pas gekomen.

Op de foto zie per wiel 3 man zitten/staan en helemaal links staat er 1 met een slang om de wagen op te tillen, en natuurlijk is er hier ook een lollypopman present
(Deze foto is wel van het MB team, maar bij Audi werkt het precies hetzelfde.)
Alleereerst die slangen, die zijn inderdaad recht dus niet als een varkensstaartje

Het liftsysteem wat voor de Audi staat is ook niet goed, de wagen worden doormiddel van perslucht via zuigers onder de auto opgetild.
De tank installatie is ook niet goed, bij de DTM wordt nog zeg maar ouderwets getankt, maar in 2002 (waaruit jou wagentje stampt) werd er nog niet tussendoor getankt, dat is later pas gekomen.

Op de foto zie per wiel 3 man zitten/staan en helemaal links staat er 1 met een slang om de wagen op te tillen, en natuurlijk is er hier ook een lollypopman present

Pfff wat zitten hier toch slimme mensen zegMarkopolo schreef:Aj!
www.dtm.de/fotos/2002-06-30/2002-06-30-009.jpg

Kijk, dit is 1:87 dus alles is al redelijk moeilijk te maken en net zoals die superkleine dingen(schroevendraaiers etc.) die worden gebruikt kan ik bijna niet maken. Dus het is al zegmaar iets "leger" om het toch voller te maken maak ik toch maar een krik, zo maakt het het toch iets leuker en ook gelijk duidelijker, anders zweeft dat ding zomaar snappie

Het zelfde geldt eigenlijk ook voor die tankinstallatie..
Die slangen wist ik al wel dat ze gewoon "rechte" gebruiken, maar zo was het misschien toch leuker maar ik ga toch voor "recht"
En ik maak eigenlijk ook een krik enz. omdat ik er misschien ooit nog wel eens andere auto's opzet die bijv. géén krik hebben..
- fish88
- Schaal: 1:43
Mierenneuker, nu laat je die jonge helemaal stressenMarkopolo schreef:Aj!
www.dtm.de/fotos/2002-06-30/2002-06-30-009.jpg
Op de foto zie per wiel 3 man zitten/staan en helemaal links staat er 1 met een slang om de wagen op te tillen, en natuurlijk is er hier ook een lollypopman present(Deze foto is wel van het MB team, maar bij Audi werkt het precies hetzelfde.)

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Donkervoort