F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

fish88 schreef:Kl*te race!!!
Voor Montoya wel :mrgreen: :dance:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Jos

Bericht door Jos »

ik ben ook niet zo blij met vandaag. Een rare race qua rondetijden en sectortijden, de banden van Alonso deden het niet lekker vandaag... hopen dat het in barcelona wat beter gaat, dat hij de azuras een overwinning kan geven!

heb wel redelijke zaken voor het F1tipping spel gedaan
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Vond er niet veel aan vandaag, ook al ben ik voor de Ferrari's. Niet veel inhaal acties gezien, dat was wel jammer. Schumacher wint wél weer eens, maar doet dat zoals hij het wel vaker doet: door de pitstop een plek opschuiven. Deed hij overigens wel goed, al zag je dat hij daarna een seconde of 8 voorsprong had.
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
boerke04

Bericht door boerke04 »

Ik heb de race niet uitgekeken, ik denk dat de tijden dat ik thuisbleef voor de F1 toch wel definitief voorbij zijn voor me. Het is zelfs de eerste keer sinds ik de F1 volg dat ik een race niet heb uitgezeten :roll: .
Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Koopzondag in Utrecht. Ik heb een nieuwe MP3 speler. :dance: :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
autofreakie
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:? Vond het een rare race met veel verassingen enja ook veel uitvallers. :mrgreen: Vond wel grapig beeld , Schumi sprong op Ross Brwon en Brown pakte heml op. En daarna Massa die zo van eey ik wil ook springen. :doh: Die geraakte niet op de rug van Ross Brown. :mrgreen: Al een geluk was sterke Michael daar die samen met Ross Brown de kleine en beschaamde Felipe droegen. :? En Alonso zat daar zo te kijken van : "Feest maar , in Barcelona is het mijn beurt...". Trouwens wie naar Sporza heeft gekeken voor de F1 zag dat het weer die Gert was als co-comentator. :doh: Wat een sarcastische vent zeg. :eh: Dus , spektakel in Barcelona ???
Renault, Drive The Change !
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

naja ik vond het helemaal geen gekke race. Tuurlijk er zouden een stuk meer inhaalacties kunnen zijn maargoed, als ferrari-fan ben ik blij met de uitslag en vind ik het jammer dat Alonso 2e werd. De actie bij Fisichella in de buurt was vermakelijk. Volgend weekend barcelona en dan zal Alonso wel weer winnen, aangezien hij daar gigantisch veel test km's heeft gemaakt.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

'Race' van niks weer, zoals gewoonlijk zeg maar...

Wel drie hele mooie rondjes van Herr Oberweltmeister, die zelfs mijn verwachtingen overtrof door alweer een GP te winnen, gelukkig bij Trifecta Schumacher 1 en Alonso 2 ingevuld, dus ik ga niet zonder punten naar huis....Montoya wel :mrgreen:

Ik begin stilaan te hopen dat Schumacher gewoon blijft rijden, als je het goed bekijkt is er momenteel niemand anders in staat ook maar een beetje een bedreiging voor Alonso te zijn...

Geen Honda , geen McLaren , en zelfs geen tweede Renault :twisted:

Zelfs Raikkonen lijkt het inhalen verleerd, krabbelt nog net langs een Honda in rondje 4 maar daar houdt het dan ook mee op. Weer vast achter Massa :lol: Massa moet blijven :worshippy: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Jolly Club op ma 08 mei 2006 08:17, 1 keer totaal gewijzigd.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Jolly Club schreef:'Race' van niks weer, zoals gewoonlijk zeg maar...

Wel drie hele mooie rondjes van Herr Oberweltmeister, die zelfs mijn verwachtingen overtrof door alweer een GP te winnen, gelukkig bij Trifecta Schumacher 1 en Alonso 2 ingevuld, dus ik ga niet zonder punten naar huis
Je gaat me niet vertellen dat jij alweer met die 65 punten ervandoor gaat!
Nog even ter verduidelijking: voor de trifecta moet je alledrie de coureurs op de juiste plaats op het podium hebben!
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

2 weken geleden was de emotie wel wat groter (mag wel als je ruim 30 ronden vol spanning zit), maar nu waren we toch ook heel blij met deze overwinning. Wat een strategie en wat een 2 rondjes voor die laatste pitstop van Schummi. Ik dacht na de 1e dat het voorbij, maar hij kon mooi volgen en het leek erop alsof Schummi heel zeker van zijn stuk was. Barcelona zal wel weer een ander verhaal zijn, maar ik kijk er al naar uit.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

:shock: Was er gisteren een F1 race dan :shock:

Dit kan je totaal niet betitelen als een race, sjonge jonge jonge, ik zat bij de eerste pitstop van Alonso al zoiets van, daar gaat de spanning (ik had toen de moed al een beetje opgegeven bij McLaren voor deze race :?)
Strategie of niet, je weet foeking dat die Duitser er nadat jij de pits induikt dat kreng op zijn flikker geeft om er nog een paar seconde uit te halen, gelukkig redden hij het tot mijn verbazing niet en dat is een beetje het geluk dat ik de moed om te kijken niet eerder verloren had. Maar bij de 2de Pitstop, doen ze precies hetzelfde :doh: En toen was het geluk op.

Nee, dan maar GP2 :worshippy:

p.s. Na het zien van de beelden bij "Historie met Ollie" ga ik dat soort races echt missen, bijna nergens meer dat er zo uitbundig gedaan wordt tijdens een ceremonie. Waar zien je nog een coureur die zijn hart uitstort naast zijn wagen omdat hij baalt. Nergens, nee, nu zien we een Coulthard die het beroep voor Marshall al aardig onder de knie heeft :thump_up: :lol:

Ik wil emotie zien, een Ekstrom die zijn rechterdeur zo hard dicht smijt dat hij er bijna via de linker naar buiten komt 8) Dat wil ik zien, niet die geregiseerde shit.
schumifan

Bericht door schumifan »

Heeee, ik was erbij, echt geweldig de uitslag. En het geluid was echt mooi. Super cool
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

ik vind het wel een mooi seizoen aan het worden... geen al te groot overwicht van één bepaald team.. en Schumacher die met Alonso strijdt.

Het is niet al bepaald... en dat vind ik wel aardig. Als Kimi en Juan nu ook nog een beetje mee kunnen zou dat helemaal fijn zijn...

Alonso, Raikkonen, Schumacher, Massa, Montoya.....allemaal nog reële kanshebbers op de titel (Massa iets minder, maar hij kan wel een belangrijke rol gaan spelen) ...

Jammer alleen dat die Fisichella niet mee kan komen... soms een uitspatting.. maar meer ook niet. Jammer voor Renault, want met een Massa die leuk voorin kan rijden lijkt de constructeurstitel toch naar een Italiaanse renstal te gaan... maar ook dat is nog even afwachten hoe Massa zich verder ontwikkeld.. de eerste paar races waren ook niet geweldig, maar misschien dat hij nog even moest wennen...

En deze race... ik vond hem wel mooi... als Alonso in het laatste gedeelte van de race Schumacher nog had kunnen pakken was het waarschijnlijk "de mooist race" ooit geweest... "Alsonso die Schumacher op de thuisbaan weet te vernederen"... maar nu Schumacher weet te pareren is het ineens een saaie race....

Ik heb er in ieder geval wel weer van genoten... geen uitgemaakte race vanaf de eerste bocht.. en dat mag ik graag zie... en hoewel ik Schumacher graag zie winnen, heb ik nog liever dat het verdient is..

En dat er dan toevallig een pitstop voor nodig was om Schumacher voor Alsonso te krijgen is niet de schuld van de rijders of teams... er kan gewoon moeilijk ingehaald worden op de baan. En als je dan een stukkie sneller bent moet je de pitstop wel gebruiken... vorig jaar hebben we het omgekeerde gezien tussen dezelfde twee rijders.. en toen was het geweldig...
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Curbstone Models schreef:En dat er dan toevallig een pitstop voor nodig was om Schumacher voor Alsonso te krijgen is niet de schuld van de rijders of teams... er kan gewoon moeilijk ingehaald worden op de baan. En als je dan een stukkie sneller bent moet je de pitstop wel gebruiken... vorig jaar hebben we het omgekeerde gezien tussen dezelfde twee rijders.. en toen was het geweldig...
Hebbie naar je opgenomen bandje van San Marino zitten kijken :eh: :mrgreen:

En dat toevallige Pitstopje is heel niet toevallig meer, dat komt helaas te vaak voor.
En deze race... ik vond hem wel mooi... als Alonso in het laatste gedeelte van de race Schumacher nog had kunnen pakken was het waarschijnlijk "de mooist race" ooit geweest... "Alsonso die Schumacher op de thuisbaan weet te vernederen"... maar nu Schumacher weet te pareren is het ineens een saaie race....
:shock: bijna de moosite race :shock: ik weet niet of wij hetzelfde gezien hebben, maar Schumacher pareert altijd zo, geen direct gevecht maar strategies gezette dingen, en er zijn zat race's waar schumacher gewonnen heeft die wel mooi waren :shifty: maar om deze nu 1 van de moosite te noemen :?
Ik heb er in ieder geval wel weer van genoten... geen uitgemaakte race vanaf de eerste bocht..
Dat vond ik dus van wel, Alonso op kop en Schumacher er op een seconde achter, vanaf ronde 5 ga je je afvragen wie er als eerste de pits in gaat, en als dat Alonso is zijn de rapen gaar, zo voorspelbaar is de F1 dus aan het worden :?
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

en er zijn zat race's waar schumacher gewonnen heeft die wel mooi waren :shifty:
Je realiseert je wel dat St.Paul om bewijzen gaat vragen als 'ie dit leest hè :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gesloten