Movie/ TV cars
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Schijnt ook nog een L.E. Eleanor uit te komen in het zwart.
Description:
This Limited Edition Black Version 1967 Shelby Mustang GT500E being made by Shelby Collectibles.
Features opening hood, opening doors, steerable front wheels
It is a Limited Edition production of the Eleanor Shelby in Black and only 1,000 to be made.
Voor zover zichtbaar in 2Fast 2Furious zat deze Viper er ook in.
Ertl produceerde m in 1:18.

Om eerlijk te zijn heb ik de motorkap nog niet eens open gehad.... dus wat er allemaal van klopt?
(Binnenkort zal ik de Bburago, Ertl en AutoArt's eens met elkaar gaan vergelijken.... de AA's zijn vandaag binnengekomen)
Ertl produceerde m in 1:18.

Om eerlijk te zijn heb ik de motorkap nog niet eens open gehad.... dus wat er allemaal van klopt?
(Binnenkort zal ik de Bburago, Ertl en AutoArt's eens met elkaar gaan vergelijken.... de AA's zijn vandaag binnengekomen)
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
- coolpappa04
deze gaat er toch zeker komen bij mij!!!!Ricardo schreef:i4.ebayimg.com/04/i/07/9e/4b/9f_1.JPG
lijkt toch een beetje tegen te vallen
![]()
Heb mijn twijfels over de velgen en de rijhoogte klopt ook niet helemaal volgens mij. Ik hoop dat er binnenkort wat betere foto's beschikbaar gaan komen![]()
Toegevoegd na 7 minuten:
Release augustus
staat op de hoogste regionen van mijn favoriete auto's die ik moet hebben

-
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Via via een Amerikaans forum las in het volgende gerucht:
Toegevoegd na 56 seconden:
was reading today on a web forum that Mattel has acquired the license to release the 66 Barris Batmobile. From the postings, it looks like it’s going to happen. From what I gather, multiple scales will be done, one of which will be 1:18th scale. Can anybody here comment on this?

Toegevoegd na 56 seconden:
Op sommige fora wordt oktober genoemd. Geen pijl op te trekken dus.Dodge Charger 1970 schreef:Is het nu zeker dat hij in Augustus komt?
Maar hoe dan ook, hij komt er hier toch wel , staat mooi naast mijn Dodge Charger , nu nog de Charger van Dukes of Hazzard