Maar niet getreurd, ik heb alweer een nieuw idee. Iets minder bouwwerk.
Ik ga een grond maken met daarop mijn 1/43 showroom. De showroom is klaar (was op voorhand gemaakt, heb gewoon omgeouwd tot showroom)
Mss even bij het begin beginnen

Heb jaren geleden van een familielid een soort mini serre gekregen, dit had dienst gedaan om plantjes in te plaatsen, maar bij de verhuis zou dit naar het containerpark gebracht worden ... Maar niets als ik in de buurt ben ... Heb het van de stapel 'vuil' gehaald, wat opgeknapt: Een likje verf, stukje parket binnenin gelegd en voila, daar was mijn showroom.
Aan de showroom zelf ga ik nog wat veranderingen doen, zoals het stuk parket vervangen door een nieuw, aangezien er momenteel serieuze spleten in zijn. Dan komt er nog een tweede verdieping met in die tweede verdieping in het midden een rechthoekig gat, waar je dan de gelijkvloers kan zien. Maar dat is voor later.
Ik heb hier thuis nog een groot bord liggen 77x53 cm en dit wordt de 'grond' waar mijn showroom zal komen. Daar stond tot vandaag prachtig 1/43 huis op, maar dat was zo vervallen dat ik de sloophamer er heb bijgehaald

Verder dan dit ben ik nog niet, maar heb alvast een tekening op schaal gemaakt (schaal van een schaal

Fotootjes van de showroom:

Ondertussen is het glaasje waar de A4 Cabrio opstaat al vervangen door een kleiner exemplaar.
Foto's van de plaat volgen morgennamiddag!!