Een korte update met mijn NAMAC aanwinsten. Het was mijn eerste keer maar zeker niet mijn laatste keer!!! Begon bijna te hyper ventileren van alle koopjes!!!!!!!! Ben met vier modellen teruggekomen!!!! hier een paar foto’s zal binnenkort mooiere maken.
Overzicht: Van links naar rechts:
Paardentrailer, Ford CrownVictoria Des Planes Police, Audi A8 4.2 TDI dealer edition, Saturn L300 V6
In detail:
De paarden trailer: Ik vond dit een leuke aanwinst, misschien bouw ik hem nog eens om naar een NYPD trailer achter een Ford Expedition. Voorlopig staat ie achter een van mijn pickup trucks.
Foto:
De CrownVictoria had ik al eerder maar doet nu dienst als taxi. Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. De Opties:
A. Laten zoals ie is.
B. Ombouw naar taxi voor de verkoop.
C. Ombouw naar Rankin County Sheriff voor naast mijn Ford Expedition
D. Ombouw naar Unmarked donkerblauwe FBI/Recherche auto.
E. Iemand een leuk idee?
Foto:
De Saturn L300 en saaie auto maar echt Amerikaanse auto. Ik had al een Saturn (de Vue) en deze staat er netjes naast, heb er al New Jersey kenteken platen op gezet.
Dan mijn beste aankoop ooit, De prachtige Audi A8 4.2 TDI quatro dealer edition…. WOW wat een model! Paneel naden, lak, motor, interieur, type aanduiding, de VELGEN, alles klopt subliem model!!!!!. Ik heb de standaard kenteken platen er voorzichtig afgehaald komen customs op, wilden natuurlijk eerst mooie Amerikaanse platen op, maar daar hebben ze geen diesels en andere achterklep, zit nu te denken aan Belgische platen of toch de Duitse terug???Jammer dat de NL platen zo lelijk zijn.
Foto: