Gerwin's Collectie [Update 23 november 2007, vitrine]

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:mrgreen: Drie mooie rooie wagens. Past idd wel bij de kerstman :lol:
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Zo ik lijk jullie helemaal te vergeten, maar ik ben alleen minder actief hier :thump_down: . Niet zo goed, maar veel ideeen en wensen, zo weinig tijd. Ik heb besloten om op min website solo te gaan, mijn vader wordt gedumped (heeft nu zijn eigen ding), want mijn collecectie wordt groot genoeg. Hier eerst eens een foto van mijn vitrine op mijn slaapkamer. Te weinig ruimte zoals te zien:
Afbeelding
Weer aardig wat nieuwe wagentjes waar ik jullie spoedig foto's wil laten zien. Nou hopen op mooi weer en tijd. Wel even 2 foto's van de laatsten zo in de doos. Namelijk een Audi A4 van MotorMax. Nu denken jullie, aaaah stom, MotorMax. Alleen met de juiste stipjes verf hier en daar en een nieuwe laklaag op de uitlaten, super modelletje:
Afbeelding
En gister kreeg ik deze in de handen gedrukt. Weliswaar 1:24 maar wel zeldzaam naar mijn doen:
Afbeelding
Nu heb ik de beslissing genomen om alleen 1:18 en 1:24 te gaan sparen dus alle andere "prul" (is het niet, maar tis gewoon niet mijn ding) gaan hier in de verkoop.
Hopelijk gauw tot updates,

Gerwin
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Dat is een mooie kast en net wat je zegt hij is ook al vol. Zonde dat de Miami Vice bak in 1:24 is. Anders was die ook op mijn verlanglijstje gekomen. De Audi ziet er niet slecht uit hoor om eerlijk te zijn :mrgreen: :thump_up:
fish88

Bericht door fish88 »

Haha mooie doos van die Audi :mrgreen: . Verder zeer mooie modellen.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Nog weer even een teken van leven van mij. Nog steeds bagger, dat ik niet overal even actief kan zijn. :thump_down: :evil: . Nog steeds druk met school, verbouwing hierboven (dus vitrine uit- en inpakken enzo), werken, modelbouw, moderator zijn en mijn website. Gekkenhuis dus. Ik heb veel plannen, website update, jullie up to date brengen van mijn nieuwe aanwinsten, nieuwe planken in mijn 1:18 kast zetten en dan de rest natuurlijk nog. Wel even een foto van mijn nieuw ingerichte werkplek, nu kan ik weer naar hartelust modelbouwen en natuurlijk de Miami Vice Testarossa in 1:18:
Afbeelding
Zoals jullie zien, nog veel bouwdozen om te maken, dus ben ik de laatste tijd nog wel even zoet. Ik zal zo even in Ombouwprojecten het een en ander laten zien, is voor jullie ook wel net zo leuk.
Daarna even een foto van de laatste aanwinsten die ik net heb opgehaald. Voor een zacht prijsje van een collega, paar waar ik wel iets aan heb, andere voor mijn vader of lekker verbouwen ofzo :mrgreen: :
Afbeelding
Ik kan niks beloven (dat heb ik al vaker niet nagekomen), maar de vrije dagen komen eraan, dus moeten een paar foto's er wel af kunnen. Dus hopelijk tot gauw en dan zal ik proberen een beetje bij te blijven hier.

Gerwin
Afbeelding
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Vandaag ben ik naar Viva Italia geweest en het was een geweldige dag. Erg mooie auto's gezien en gehoord natuurlijk. Het was zeker mooier als de vorige jaren en ik heb me erg vermaakt. Ook waren er natuurlijk modellen en ik kon me niet beheersen, geen beste foto's maar wel een voorproefje van een 250 GT California:
Afbeelding
Afbeelding

Gerwin
Afbeelding
autofreakie
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:thump_up: Ziet er een knap model uit !
Renault, Drive The Change !
Erikderaaf
Schaal: 1:18

Bericht door Erikderaaf »

mooie auto die california!

dat is de hotwheels versie neem ik aan?
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Prachtige klassieker, toen waren de sportwagens nog sexy :mrgreen:
zipperscales
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

leuke bakkie inderdaad, daar kom je de zomer wel mee door :D
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Oei, dan eindelijk groot nieuw voor mijn collectie. Vandaag heb ik namelijk Automaxx Summer Edition bezocht (flink verbrand). Daar heb ik niet alleen de geweldige Subbie's in het echt mogen bewonderen, maar ook in miniatuur. Daarom deel ik met gepaste trots mede: Ik heb mijn eerste AutoArt aangeschaft. Euh, nou eigenlijk maar gelijk twee, namelijk een ouder type WRX in het geel:
Afbeelding
En een New Age STi in het blauw uiteraard:
Afbeelding
Ik ben erg onder de indruk van de modellen, alleen deze foto's zijn nog niet indrukwekkend. Pin me er niet op vast maar ik ga morgen mijn best doen!
De Rudolph Viper was er ook btw, erg indrukwekkende auto om te zien :shock:

Gerwin (die nu lekker gaat afsluiten met een bbq)
Afbeelding
subarufreak
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

knappe aanwinsten, scooby's rule! :twisted: 8)
Afbeelding
Vincent

Bericht door Vincent »

Mooie AUTOarts ! :)
Ik denk dat je nu niets anders meer gaat willen... :mrgreen:
Grab life by the horns.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Twee schitterende Scooby's heb beide modellen ook in de verzameling. Moet zeggen dat de eerste lichting toch het mooiste blijft.
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Zo, lekkere modellen vragen om lekkere foto's! Maar het wou toch niet zoals ik wou, maar desondanks toch wel leuke foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zo, lekker wat foto's maar het is dan eindelijk weer een echte update, niet? Ik heb nog wel enkele vraagjes voor jullie:
1) Zouden deze 5 foto's leuk zijn om alle modellen te fotograferen voor de website (ik twijfel zelf nogal namelijk).
2) Klopt het dat de kofferbak van de New Age STi niet openen wil, of zit hij alleen bij mijn model vast?
3) Wat is een reeële aankoop prijs voor deze twee Subbie, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe of wat?

In ieder geval heb ik de smaak weer te pakken, ik krijg deze week weer nieuwe glasplaten, dus kan ik de vitrine weer herinrichten :D

Gerwin
Afbeelding
Plaats reactie