Nog weer even een teken van leven van mij. Nog steeds bagger, dat ik niet overal even actief kan zijn.

. Nog steeds druk met school, verbouwing hierboven (dus vitrine uit- en inpakken enzo), werken, modelbouw, moderator zijn en mijn website. Gekkenhuis dus. Ik heb veel plannen, website update, jullie up to date brengen van mijn nieuwe aanwinsten, nieuwe planken in mijn 1:18 kast zetten en dan de rest natuurlijk nog. Wel even een foto van mijn nieuw ingerichte werkplek, nu kan ik weer naar hartelust modelbouwen en natuurlijk de Miami Vice Testarossa in 1:18:

Zoals jullie zien, nog veel bouwdozen om te maken, dus ben ik de laatste tijd nog wel even zoet. Ik zal zo even in Ombouwprojecten het een en ander laten zien, is voor jullie ook wel net zo leuk.
Daarna even een foto van de laatste aanwinsten die ik net heb opgehaald. Voor een zacht prijsje van een collega, paar waar ik wel iets aan heb, andere voor mijn vader of lekker verbouwen ofzo

:

Ik kan niks beloven (dat heb ik al vaker niet nagekomen), maar de vrije dagen komen eraan, dus moeten een paar foto's er wel af kunnen. Dus hopelijk tot gauw en dan zal ik proberen een beetje bij te blijven hier.
Gerwin