Le Mans 2006
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
- 1:18 24/7
Handig! Thanks! 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
En voor iedereen die de stand wil zien
is hier de link
http://www.lemans.org/24heuresdumans/li ... os_fr.html
PS. de site wordt steeds geupdate
is hier de link
http://www.lemans.org/24heuresdumans/li ... os_fr.html
PS. de site wordt steeds geupdate

- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- Erikderaaf
zo kom net van een feestje af, hebben daar om 12 u nog de reportage op tv gezien.
zit nu alweer een half uurtje naar de live stream te kijken, dat nachrijden heeft wat!
Racing for holland op een 3e plek, de overgebleven spyker op de 2e plek in zijn klasse, spannend!
ben alleen nu echt te moe om verder te kijken
zit nu alweer een half uurtje naar de live stream te kijken, dat nachrijden heeft wat!
Racing for holland op een 3e plek, de overgebleven spyker op de 2e plek in zijn klasse, spannend!
ben alleen nu echt te moe om verder te kijken

- Jolly Club
Als je wakker was gebleven had je nu geweten dat Retired for Holland er niet meer bij is, en dat de Spijkers wederom niet goed genoeg in elkaar geschroefd waren 
Jammer jammer jammer, maar wat wel gaaf is:
- Twéé Diesel-Audi's in de Top 3
- De eerste Aston vierde overall en nog steeds géén rondje los van die Corvette
- En als Rallymeneertje vind ik het heul stoer dat Loeb met zijn maten op P2 rondrijdt

Jammer jammer jammer, maar wat wel gaaf is:
- Twéé Diesel-Audi's in de Top 3

- De eerste Aston vierde overall en nog steeds géén rondje los van die Corvette

- En als Rallymeneertje vind ik het heul stoer dat Loeb met zijn maten op P2 rondrijdt

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Wat mij opvalt: Audi heeft toch eigenlijk geen serieuze competitie? Ik bedoel dan van fabrieksteams (Porsche, Jaguar, Mercedes, Toyota etc). Hoe serieus zijn die Pescarolo's? Die blijven ze zelfs met een dieseltje voor! Wordt wel vervelend straks op de snelweg als die diesels winnen. Denken die Tdi rijders dat ze echt een snelle auto hebben en gaan ze al helemaal niet meer opzij

Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
voor diegenen die ook nog commentaar willen bij de livestream, op radiolemans.com moet je zijn. Ik heb de hele dag gekeken, en vannacht de laptop naast mn bed gehad. Werd om 20 over 5 wakker en wou toch f kijken hoe het ervoor stond, zag ik net dat Yoong hem in het grind geparkeerd had. Toch wel erg jammer want de tijden die hij heeft gereden waren niet slecht. Balen dat de auto niet meer terug naar de pit kon..
- hanzjepanzje