Gerwin's Collectie [Update 23 november 2007, vitrine]

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Antwoord 2) Als het goed is zit de kofferbak met 1 of 2 heel kleine schroefjes vast aan de onderkant van de auto. Als het goed is zit er een sticker met een rode pijl onder de auto die de schroeven aangeven :mrgreen:
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Niemand anders comments :?

Ik heb deze week iig de nieuwe galsplaatjes gekregen, dus kon ik mijn vitrine aanpakken. Eerst alles uitgepakt, schoongemaakt, extra plaatjes erbij in gezet en toen weer inruimen. ik heb nu de beschikking over 10 rimmen in mijn vitrine en dat kan qua drukte net. De vitrine is namelijk iets meer dan 2 meter hoog.
Afbeelding
Afbeelding
Misschien dat ik hier en daar nog iets ga schuiven, maar ik denk dat het grotendeels zo blijft. En nu maar wachten op een nieuwe vitrine :mrgreen:

Gerwin
Afbeelding
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Dat ziet er goed uit Gerwin! Je vitrine staat lekker vol! :thump_up:
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Zo, het is even geleden, maar ik leef ook nog steeds hoor :mrgreen: . Ik zal weer eens iets van me laten horen hier, inmiddels ben ik 18 jaren jong (24 juli), ik heb in 2 maand mijn rijbewijs gehaald en toer inmiddels dus al weer even zelfstandig rond (geen auto, maar er staan er immers twee voor de deur). Verder ben ik erg druk op school en dan schieten dingen als dit forum (met uitzondering van bliksembezoek) er tussenin. De modelbouwhobby blijft wel bovenaan, maar het verzamelen staat niet stil. Sinds dat ik de laatste foto's van mijn nieuwe glasplaten heb ik slechts 3 nieuwe modellen, maar veel meer ruimte heb ik domweg niet. het gaat om de volgende modellen (niet al te beste foto's):
1:18 Revell, Opel Kadet 1900 Rally (kleine putje in het dak, dus met fikse korting, reparen komt t.z.t. wel)
Afbeelding
1:18 Kyosho, Mercedes Benz E320 T-Model MB-Dealermodel
Afbeelding
1:18 Maisto, Mercedes Benz A 160 MB-Dealermodel
Afbeelding
Wel leuke modellen, zeker de Kadet en de E-Class. Ik krijg komende weken weer iets meer tijd, dus ga mijn website op de schop. Daarbij worden alle modellen (beginnende bij de nieuwe) opnieuw gefotografeerd, dus je kunnen de komende tijd weer iets van mij verwachten.

Gerwin
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Nou ehh, gefeliciteerd dan maar met je rijbewijs!
Die Kadett ziet er "zwanger" uit? Ligt dat aan de foto of is het een beetj bollere versie van het origineel?
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Gefeliciteerd met je rijbewijs inderdaad :thump_up: Je hebt er ook weer drie mooie aanwinsten bij :worshippy:
mr.x turbo

Bericht door mr.x turbo »

Heb je wel snel gedaan hoor, die rijbewijs, maar in ieder geval, gefeliciteert :thump_up:
Mooie modellen ook 8)
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Mooie toevoegingen!
Persoonlijk vind ik de Opel de mooiste!
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Thegsman, welkom terug!
tom

Bericht door tom »

Ik ga ook voor de Opel, gave bak!
Timo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Timo »

weeral mooie update :worshippy: , persoonlijk vind ik de Mercedes Benz E320 het mooiste :dance:
1/18e teller:
Nissan/Datsun/Infiniti : 242

attracing.be => Quads, buggy's, scooters & accessoires
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Zeer leuke aanwinsten voor je collectie weer! 8)
Afbeelding
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

En nog niet zo lang geleden was ik hier, vandaag weer even een bliksembezoek. Ik zou graag weer wat posten hier en daar en jullie super up to date houden, maar met het andere forum enzo, ik heb er gewoonweg te weinig tijd voor. Dan maar met bliksembezoeken, tijd voor een update. Ik heb weer een modelletje erbij, wat mij betreft de oer-Mercedes: de 240D van Revell:
Afbeelding
Afbeelding
En ja hoor, ik ben ook aan de website begonnen. Op http://www.scalemodelworld.nl.tt is het resultaat van de eerste inspanning te zien. Aan de modelbouw en links afdeling wordt gewerkt. Als voorproefje is de site van de 240D al gemaakt, de rest werkt helaas nog niet (maar daar wordt uiteraard aan gewerkt :mrgreen: ).
Hebben jullie vragen, opmerking of comments, laat het a.u.b weten.

Gerwin
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Mooie aanwinst. Revell heeft naar mijn mening een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding :thump_up: Je website ziet er ook niet verkeerd uit mijn complimenten :worshippy:
tom

Bericht door tom »

Mooie Benz, maar wat mij betreft had Revell de kofferbak ook mogen laten openen.
Plaats reactie