Bracer,
T komt helemaal goed.... Als ik er eentje tegenkom dan laat ik je dat gelijk weten. (ff buiten dit topic om iig)
Vergeet trouwens niet dat ik al bijna 10 jaar bezig ben (natuurlijk samen met mn vriendin

) om de verzameling compleet te krijgen...... De eerste AA kreeg ik van mn vriendin toen ik afstudeerde een jaar of 5 geleden. Ik heb ze dus niet allemaal in t afgelopen half jaar gekocht.
Samen verzamelen we de hele boel eigenlijk, als ik het helemaal alleen had moeten doen was het nooit gelukt en had ik de verzameling ook nooit op deze mooie manier een plek in ons huis kunnen geven.
(Dat mag ook wel een keer worden gezegd)
Als we de SMS Viper erbij vinden..... dan is ons dat wel gelukt in het laatste half jaar. Wat wél
HEEEEEEEEEEEL bijzonder is
Onze Chamberlain zal in ieder geval vakkundig worden gerestaureerd door Alex van X Modelle. Via de contactpersoon bij Gateway Global (de distributeur van AutoArt) is een afspraak geregeld om het model in Aachen langs te brengen.....
We gaan daar gelijk proberen even wat fotos van de snoepwinkel te maken goed?
De modelautobouwer gaat het decal opnieuw aanbrengen en de spoiler voorzien van een blanke topcoat. Zo kan ie niet nog een keer verloren gaan.....
Wel geinig dat je met dit soort leuke contacten van alles voor elkaar krijgt. (Had ik het Rudolph project niet gestart.... dan was dit waarschijnlijk niet mogelijk geweest)
Toegevoegd na 23 uren 48 minuten:
UPDATE:
Voorlopig de laatste voor dit jaar. Met de laatste aankopen is onze verzameling nagenoeg compleet en is er meer dan genoeg uitgegeven tot het einde van het jaar.....
Wat komt erbij:
- Team Rent-A-Car, uitgebracht in een wereldwijd gelimiteerde serie van 100 stuks!
Viper RT/10 Le Mans 1994 #40
Viper RT/10 Le Mans 1994 #41
Viper RT/10 1996
ook wel bekend in onder de namen, Ketchup and Mustard Viper of McViper.
En,
Viper RT/10 1:12 Anson
In blauw wit.
Alle 4 uiterst zeldzaam........ en vrij kostbaar. Vandaar dat we hebben besloten de aankopen voor dit jaar af te ronden en pas volgend jaar weer te gaan kijken naar wat er nu nog ontbreekt. (De modellen moeten natuurlijk wel goed zijn.... we willen ze natuurlijk wel eerst zien voordat we ze kopen. Daarom gaan we ze zeer binnenkort zelf bij de verkoper ophalen.)
Het aankopen van de 2 SMS Vipers betekent dat we er nu in totaal 3 hebben! Das 1 teveel, vandaar dat we er 1 zullen verkopen. We hebben m inmiddels ook alweer verkocht aan een verzamelaar in Engeland (sorry voor jullie...)
De wishlist....
Ik heb nog wel getwijfeld of ik bij wijze van uitdaging de SMS Viper erop zou zetten..... ondanks dat ik niet verwachtte deze in de komende jaren te kunnen vinden. Anders had ie er nu afgekund.
De AA's van eerder deze week kunnen er nu iig wel af....
Voor de rest houdt het voor dit jaar op. Ik kan alvast gaan nadenken over de wishlist voor 2007.
1. Dodge Viper GTS/R #91 Petite Le Mans 1999 --> AutoArt 1:18
2. Dodge Viper SRT/10 by West Coast Customs --> Hotwheels Whips 1:18
3. Dodge Viper RT/10 -->Anson 1:12
4. Dodge Viper RT/10 -->Anson 1:12
5. Dodge Viper RT/10 -->Anson 1:12
Maar... niet getreurd. Ik blijf hier actief en zal ook zoals ik gisteren al aangaf blijven kijken (alleen nu niet meer voor de eigen verzameling). Wishlist's zijn welkom per PB (graag incl. prijsindicatie... anders krijg je vrij veel mail van me).
Misschien dat er nog wel wat leuke foto's kunnen worden toegevoegd.... daar is nu immers een mooie kans voor.