Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tenzij ie sealed is (check die naden), kan ik me haast niet voorstellen dat dit een modelauto is Het kwaliteitsverschil is bovendien wel erg groot in vergelijking met die Merc.. Zeker een Elite-model
Zou wel fantastisch zijn, een Zonda van op zn minst Maisto kwaliteit Die van motormax is echt drie keer niks
Ik weet niet of t plaatje een 1:18 versie van de Zonda is, maar mocht t een model zijn dan hebben ze bij deze mij zege
Nu ik nog ns kijk zie ik ook 1:18 motoren staan, ruikt idd naar een nieuwe onderneming van Maisto
- Vorm van het venster in de doos doet me aan Bburago denken.
- Model staat schuin in de doos, doet me aan Bburago denken.
- Dat groen wit rode logootje doet me héél erg aan Bburago denken.
Zou bijna in reïncarnatie gaan geloven
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Italiaanse ballen- en tennisbanenboer die nu in modellen gaat (omdat de ex-exportmanager van BBurago daar heen gegaan is). 1ste samples moeten nu binnendruppelen, 1ste leveringen worden over 3 maanden verwacht, nog niet bekend wie de distributie in NL gaat doen. . . . . . . . . .
motorhead schreef:1ste samples moeten nu binnendruppelen, 1ste leveringen worden over 3 maanden verwacht, nog niet bekend wie de distributie in NL gaat doen. . . . . . . . . .
tom schreef:Daar zit dus niemand op te wachten... jammer, gemiste kans.
Nou ben er niet zo zeker van. Het zou een mooie opstap kunnen zijn voor nieuwe beginnende verzamelaars. Alleen zouden dit soort modellen wel te koop aangeboden moeten worden bij bijvoorbeeld speelgoedzaken en dergelijke.