Utrecht
- Jolly Club
- a vd winkel
- Sk0da-Freak
ik ben bij die in utrecht geweest
heb er zelfs een 1:87 nederlandse brandweer ladderwagen op de kop getikt voor 30 euro, die dingen zijn hier in groningen niet te krijgen.
maar er is daar goede service en ze zijn klantvriendelijk, winkel is ruim en heeft veel keuze
hij zit vlakbij de Dom en als ik het me goed herriner op de route naar het spoorwegmuseum
is al wel een jaartje geleden dus precies weet ik het niet meer
wat ik nog wel weet
er is zo'n groot plein vol terrasjes, en daar loop je langs in een bocht
maar het was inderdaad mink
Toegevoegd na 2 minuten:
k weet ff niet meer hoe ik me bericht moet wijzigen
maar ik zei mink, dat moest zijn kuijpers
heb er zelfs een 1:87 nederlandse brandweer ladderwagen op de kop getikt voor 30 euro, die dingen zijn hier in groningen niet te krijgen.
maar er is daar goede service en ze zijn klantvriendelijk, winkel is ruim en heeft veel keuze
hij zit vlakbij de Dom en als ik het me goed herriner op de route naar het spoorwegmuseum
wat ik nog wel weet
Toegevoegd na 2 minuten:
verzamelaar van alle schalen skoda
- Sk0da-Freak
Hebben we het over dezelfde Kuijpers? Ik heb daar jarenlang heel wat duizenden guldens (die hadden we toen nog) achtergelaten, maar ik vind het een nors stel daar. Klantvriendelijkheid wisten ze destijds goed te verbergen, indien aanwezig.Sk0da-Freak schreef:maar er is daar goede service en ze zijn klantvriendelijk
Ik hoop dat het ten goede veranderd is, zal binnenkort eens binnenstappen...
- Sk0da-Freak
ik was er met de herft
en ja dezelfde kuijpers
maar ik weet niet of er nu andere mensen staan, ik weet ook neit wanneer jij er was
maar toen ik er was, een jongeman en een iets oudere vrouw
ik stap binnen met men vader, beide in koor "goedenmiddag". Dus wij kijken beetje rond, komt die vrouw eraan, heel gesprek tegen ons, en over wat ik dan verzamel enz.
heel vriendelijk
en we kregen veel uitleg over een skoda die ik daar kocht, maar ja, kan ook aan mijn koppie liggen

en ja dezelfde kuijpers
maar ik weet niet of er nu andere mensen staan, ik weet ook neit wanneer jij er was
maar toen ik er was, een jongeman en een iets oudere vrouw
ik stap binnen met men vader, beide in koor "goedenmiddag". Dus wij kijken beetje rond, komt die vrouw eraan, heel gesprek tegen ons, en over wat ik dan verzamel enz.
heel vriendelijk
en we kregen veel uitleg over een skoda die ik daar kocht, maar ja, kan ook aan mijn koppie liggen

verzamelaar van alle schalen skoda
Waarschijnlijk kocht je de mooiste modellen weg?tom schreef:Wow.
Ondanks dat ze me moesten kennen- ik kwam er jarenlang elke week- heb ik nooit een 'goedendag' gehoord en kwamen ze alleen controleren of ik niets jatte.En nee, zo sjofel zag ik er niet uit.
Heb er wel leuke dingen gekocht, destijds.

- Sk0da-Freak
-
maybe its a little off topic, but anyone know where i can get an acura car manual, specifically for a legend?
[size=0]I have 3 (acura) cars in my garage.
Salvage Auto For Sale[/size]
Salvage Auto For Sale[/size]
-
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Ik weet niet over welke ladderwagen je het hebt, maar de Stoomfluit in de St. Jansstraat in Groningen heeft ze. Over een nors stel die alleen kijken of je niks steelt, het is bij de Stoomfluit net zo... (tot ik een aantal duurdere dingen kocht en direct contant betaalden; dat hadden ze het liefste)Sk0da-Freak schreef:ik ben bij die in utrecht geweest
wat ik nog wel weet
Toegevoegd na 2 minuten:
Ook heb je in Groningen aan 't Schuitdiep een zaak die Modelcarstore (of iets dergelijks) heet. Soms is er een hond in de winkel en de man houdt van sigaarroken. Kun je daar tegen, is dit een leuk zaakje (de hond doet niks, blijft rustig in een hoekje liggen).