Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dat ben ik total vergeten, ik heb er eens gehoord ze wilden de rechten aan de naam van MG terugkopen en de Roadster dus als een nieuwe MG weer terug brengen.
Fritz schreef:Dat ben ik total vergeten, ik heb er eens gehoord ze wilden de rechten aan de naam van MG terugkopen en de Roadster dus als een nieuwe MG weer terug brengen.
MG is verkocht een Japans bedrijf, die de MG ook weer op de weg gaat brengen gelukkig
Mooi schaalmodel. Ik heb de styling van Smart nooit erg kunnen waarderen, het idee van een lichte roadster met een goede gewichtsverdeling is wel leuk. Jammer dat ze er geen betere motor in hebben gelegd.
Lancia Beta MonteCarlo:
Ik ben heel erg blij uiteindelijk een gevonden te hebben, ook als de toestand niet zo goed is. Het is wel een verdere restauratie project