Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Schitterende foto's zo met de diorama Jammer dat ze alleen 1:43 diorama's hebben. Heb er namelijk ook even staan kijken De rest van je aanwinsten zijn ook schitterend vooral de Lancia
En hier samen met zijn broer, ze reden samen Le Mans in 1955. Nummer 6 won de race!
Shelby Cobra Daytona Coupe 24h Reims 1965 - Kyosho
Bentley Speed Six #4 Winner Le Mans 1930 - IXO
Prachtige gedetailleerd interieur!!
Aston Martin DB4 GT Zagato Le Mans 1961 - Vitesse En dan nu de klapper..en geweldige aanwinst is dit voor mij! Het model is vrij zeldzaam. Ik kwam het tegen voor slechts 10 euro. Alleen het certificaat mist. Mooie uitbreiding op mijn Aston Martin modellen!!
Hier samen met de straatversie. Mooi om te zien dat er nog héél veel details verschillen. Vitesse heeft de mal dus behoorlijk moeten aanpassen.
Dat was het weer even. Ik heb nu écht plaatsgebrek in de vitrine..dus nu eerst even sparen voor een nieuwe vitrine. En dan ga ik in november weer mijn slag slaan op de NAMAC, want daar is modellen kopen toch wel héél erg leuk!!
Vooral die witte Aston Martin, dacht eerst dat het een DB7 ofzo was of een andere moderne AM. AM doet toch mooi werk om hun verleden in een modern jasje te stoppen
Ook die bentley en jaguars zijn erg mooi van IXO
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Weer fantastische modellen!!! Die Cobra Daytona vind ik helemaal te gek, maar dat wist je al! De rest is ook helemaal super! Je hebt toch een fantastische collectie opgebouwd waar je trots op mag zijn!