TVR freak's verzameling (27/04/07: Alfa Romeo Giulia GTA!)
-
rsh_scuderia
- Moderator
- Schaal: 1:18
Ook ik heb wat modellen gescoord op de NAMAC, allereerst deze fantastische BMW 3.5 CSL Turbo Group 5, die net uit is. En wat is het een gaaf model! Ik had al een CSL, alleen dan de IMSA versie. Dit is een Goup 5 versie, die nog (!) breder is als de IMSA versie. Enfin, hier wat pics!

Morgen post ik een aantal foto's samen met m'n andere CSL en mijn tweede model van de NAMAC!

Morgen post ik een aantal foto's samen met m'n andere CSL en mijn tweede model van de NAMAC!
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Hier foto's van mijn tweede aanwinst van de NAMAC. Het is dit keer geen super kwaliteitsmodel maar ik sta verbaast hoe goed de kwaliteit is voor 18 euro. Het model is van Yat Ming wat steeds mooiere modellen gaat maken. Voor die 18 euro krijg je vier openende delen, bougiekabels en een zeer mooi interieur. Heb al een idee om het interieur te flokken en echte stoffen gordeltjes aan te brengen. Wat ik al wel heb gedaan is de onderkant hier en daar een likje verf gegeven om iets meer details te realiseren. Hier wat foto's!

Binnenkort foto's van twee dikke BMW's!

Binnenkort foto's van twee dikke BMW's!
- Donkervoort
Afgelopen weekend naar de Oldtimer Grand Prix op de Nurburgring geweest. Ben daar dit erg mooie modelletje tegengekomen voor een leuke prijs. Het model valt onder de Steve McQueen collection, waar ik ook al de 917 van heb. Het verschil met de normale XKSS is dat deze een andere kleur velgen heeft, en ook geen kenteken heeft. Ik had al een witte versie van de XKSS, maar die gaat waarschijnlijk weg. Enfin, hier wat foto's van het model:
1/18 Jaguar XKSS - AUTOart -

Met dank aan RJ voor de foto's!
1/18 Jaguar XKSS - AUTOart -

Met dank aan RJ voor de foto's!
Hier dan mijn 1/43 modellen! Het zijn er maar 5 maar ik wilde ze toch even laten zien aan jullie. Zoals jullie weten spaar ik eigenlijk alleen maar 1/18's maar in de loop der jaren heb ik dus ook wat 1/43 en 1/12 modellen gescoord. Nu er onlangs een DBR9 bij is gekomen, vond ik het tijd ze eens te showen. Kijk en geniet!
De modellen:
- Aston Martin DBR1 #6 - IXO
- Aston Martin V12 Vanquish - IXO
- Aston Martin DBR9 #59 - Altaya
- Jaguar D-Type #6 - Quartzo
- TVR Tuscan - Vitesse

Zij zullen straks tussen de 1/18 modellen komen te staan zodra de vitrines gereed zijn. Ook ben ik nog eens van plan om alle 1/43 TVR's van Spark te gaan sparen, maar eerst richt ik me nog even op 1/18!

De modellen:
- Aston Martin DBR1 #6 - IXO
- Aston Martin V12 Vanquish - IXO
- Aston Martin DBR9 #59 - Altaya
- Jaguar D-Type #6 - Quartzo
- TVR Tuscan - Vitesse

Zij zullen straks tussen de 1/18 modellen komen te staan zodra de vitrines gereed zijn. Ook ben ik nog eens van plan om alle 1/43 TVR's van Spark te gaan sparen, maar eerst richt ik me nog even op 1/18!
- Donkervoort