Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Alweer twee toevoegingen dankzij caprigek: een Audi TT van Matchbox (fraai modelletje, veel beter dan de Majorette en de Siku), nog in zijn blister (daar komt-ie dus ook niet uit) en een bijzondere merkloze Audi 90 in circa 1:55, nog nooit eerder dit model gezien en er zijn niet bepaald veel modellen van de 90, dus een zeldzaamheid!
Bedankt Michel, foto's volgen weer (na de NAMAC, vermoed ik).
tom schreef:Alweer twee toevoegingen dankzij caprigek: een Audi TT van Matchbox (fraai modelletje, veel beter dan de Majorette en de Siku), nog in zijn blister (daar komt-ie dus ook niet uit) en een bijzondere merkloze Audi 90 in circa 1:55, nog nooit eerder dit model gezien en er zijn niet bepaald veel modellen van de 90, dus een zeldzaamheid!
Bedankt Michel, foto's volgen weer (na de NAMAC, vermoed ik).
graag gedaan tom
deze audi's komen uit estonia (vroeger rusland) ongeveer 300 km van sintpetersburg (vroegere leningrad)
heeft een rus voor mij meegenomen naar nederland (bedank hem maar)
Weer een NAMAC, weer een lading aanwinsten. Nog nooit zo blij geweest dat ik vanmorgen met een flinke verkoudheid wakker werd, ondanks de beperkte drukte was het flink warm binnen en ondanks dat vele handelaars met vakantie waren heb ik toch flink wat gescoord... en toen gemaakt dat ik buiten kwam, zelfs in de volle zon was het beter uit te houden.
-Minichamps 1:43 Audi 80GT (groen) en 80GTE (oranje)
-LookSmart 1:43 Audi Shooting Break proto
-Schuco? 1:43 Audi A4 Cabriolet 2006
-Merk onbekend (China) 1:24 Audi A4 Avant 1.8T 2002
-Herpa Magic 1:87 Audi 100 1969 (2x) en Audi 80 Variant 1970 (2x)
-Trumpeter/Brekina 1:87 FAW Hongqi Century Star (Audi 100 Cabriolet Lang)
-Cararama 1:72 Audi A6
-SunStar 1:18 Audi quattro groen metallic en rood metallic
-Cararama 1:43 Audi A8 (oranje) met caravan (lelijke kleur, maar leuk model voor 2,50...)
-twee diorama's uit de inmiddels bekende serie
Ook nog even offtopic gegaan, teveel leuk Engels spul brengt wat oude liefde terug:
-Yatming 1:18 Aston Martin Zagato
-Minichamps 1:18 Morris Minor convertible (nu heb ik de serie compleet)
Hier zitten weer een aantal bijzondere dingen tussen... met name de Shooting Break, de Chinese A4 en de Hongqi had ik niet verwacht om hier tegen te komen.
Even voor de duidelijkheid: die Chinese limo is gebaseerd op de Audi 100 uit 1982, die daar nog steeds gebouwd wordt in een bizar aantal verschillende varianten. Er zit tegenwoordig een Nissan V6-motor in.
Waar de neus en de achterkant op gebaseerd zijn, weet bijna niemand.
En mijn camera houdt niet van hitte... de afgelopen week had-ie al wat rare problemen, maar nu heeft-ie er helemaal geen zin meer in (en ik ook niet meer, het is hier binnen 31 graden!).
Geweldig, Michel! Die heb ik nog niet in de verzameling, maar mag zeker niet ontbreken... ik hoop dat de door mij gevonden Fords ook wat voor jouw verzameling zijn.
Dit zijn de vondsten van caprigek, best bijzonder spul (vooral de 90, daar zijn niet veel modellen van). De TT is erg fraai van kleur, meestal zijn ze behoorlijk fel gekleurd.