hanzjepanzje schreef:Wat een gave wagen! Groot respect voor jouw collectie. Wat hierboven is gezegd sluit ik me volledig bij aan, prachtig de achtergrond informatie bij elk model. Weet je dat zelf of zoek je het op? Maakt ook niet uit, het is gewoon erg gaaf. I've said it before and I'll say it again: ontzettend spijtig dat zulke modellen niet als 1:18 verkrijgbaar zijn. Als dat wel het geval is, dat het om stronomische bedragen gaat voor vaak sealed modellen.
Zou jij me trouwens aanraden om in ieder geval voor straatwagens en gt racers over te stappen naar 1:43? Wanneer ik dat zou doen zouden straatwagens, gt racers en misschien formule 1 wagens als 1:43 gekocht worden, behalve BBR 1:18's, CMC's en Exoto's. Reden hiervoor zou beperkte ruimte zijn en een breder aanbod.
Dank je Hanzjepansje voor je altijd fantastische commentaar

....onderschat jouw Collectie niet,die is ook zeker fraai

....Ik ga je niet aanraden wat je moet verzamelen. Verzamel wat je gevoel zegt. Wat wekt jouw verzamelwoede op? Op 1/43 gebied zijn er vele Ferrari Gt racers in omloop en dat zal ook blijven ook. Maar ik denk zelf dat 1/18 daar in de toekomst mee gaat uitbreiden...zelfs 1/24 komt helemaal terug(redline). Succes met je Collectie!