Collezione Vivado Ferrari - updates.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

AfbeeldingAfbeelding
Nog een foto van de 512 BBLM die vijfde werd op Le Mans in 1981. De Ferrari wist wel te winnen in haar Klasse (GTS)...let op het rode lampje op het dak. De eerste 512 BBLM van ixo die dat heeft. Zo werden s'nachts de racers herkent.....

Het laden gaat wel sneller inderdaad met de tumbnails...... :thump_up:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D heb ook niet gezegd dat het een probleem is ,maar met mijn slecht zicht is het makkelijker als de foto iets groter is ,maar je hebt gelijk dat je kunt klikken voor een groter foto te bekijken ricardo :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

117ayrton schreef::D heb ook niet gezegd dat het een probleem is ,maar met mijn slecht zicht is het makkelijker als de foto iets groter is ,maar je hebt gelijk dat je kunt klikken voor een groter foto te bekijken ricardo :mrgreen:
Alle voordelen en hebben nadelen :mrgreen:

OT Altijd mooi dat je ook daadwerkelijk de informatie hebt wanneer, wie en welke race het model ooit gedaan heeft :thump_up:
Contacteer:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dit is trouwens de meest succesvolle Ferrari 512BBLM. Het jaar daarvoor, 1980, reed de auto met de zelfde rijders,JC Andruet en Ballot Lena. De Ferrari reed in de blauwe kleur met de European university/Pozzi livery. De auto reed met startnummer 77. De Ferrari viel uit met distributie problemen.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D altijd de juiste informatie bij de wagens dat vind ik zo bijzonder bij jou verzameling een van de beste hier op het forum :thump_up: :thump_up:
Contacteer:

512 S Longtail

Ja,ik mag een nieuwkomer binnen de Collectie aankondigen....
Afbeelding
De Ferrari 512 S Longtail (Coda Lunga) Le Mans 1970.

Het model staat nu nog in Italia. Zodra het binnen is meer foto's.
Laatst gewijzigd door vivado ferrari collection op ma 07 aug 2006 21:30, 2 keer totaal gewijzigd.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Wat een gave wagen! Groot respect voor jouw collectie. Wat hierboven is gezegd sluit ik me volledig bij aan, prachtig de achtergrond informatie bij elk model. Weet je dat zelf of zoek je het op? Maakt ook niet uit, het is gewoon erg gaaf. I've said it before and I'll say it again: ontzettend spijtig dat zulke modellen niet als 1:18 verkrijgbaar zijn. Als dat wel het geval is, dat het om stronomische bedragen gaat voor vaak sealed modellen.

Zou jij me trouwens aanraden om in ieder geval voor straatwagens en gt racers over te stappen naar 1:43? Wanneer ik dat zou doen zouden straatwagens, gt racers en misschien formule 1 wagens als 1:43 gekocht worden, behalve BBR 1:18's, CMC's en Exoto's. Reden hiervoor zou beperkte ruimte zijn en een breder aanbod.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Contacteer:

hanzjepanzje schreef:Wat een gave wagen! Groot respect voor jouw collectie. Wat hierboven is gezegd sluit ik me volledig bij aan, prachtig de achtergrond informatie bij elk model. Weet je dat zelf of zoek je het op? Maakt ook niet uit, het is gewoon erg gaaf. I've said it before and I'll say it again: ontzettend spijtig dat zulke modellen niet als 1:18 verkrijgbaar zijn. Als dat wel het geval is, dat het om stronomische bedragen gaat voor vaak sealed modellen.

Zou jij me trouwens aanraden om in ieder geval voor straatwagens en gt racers over te stappen naar 1:43? Wanneer ik dat zou doen zouden straatwagens, gt racers en misschien formule 1 wagens als 1:43 gekocht worden, behalve BBR 1:18's, CMC's en Exoto's. Reden hiervoor zou beperkte ruimte zijn en een breder aanbod.
Dank je Hanzjepansje voor je altijd fantastische commentaar :thump_up: ....onderschat jouw Collectie niet,die is ook zeker fraai :worshippy: ....Ik ga je niet aanraden wat je moet verzamelen. Verzamel wat je gevoel zegt. Wat wekt jouw verzamelwoede op? Op 1/43 gebied zijn er vele Ferrari Gt racers in omloop en dat zal ook blijven ook. Maar ik denk zelf dat 1/18 daar in de toekomst mee gaat uitbreiden...zelfs 1/24 komt helemaal terug(redline). Succes met je Collectie! :wink:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Je keuze is helemaal reuze, Vin :lol: :worshippy: :worshippy:
Contacteer:

Vandaag Gescoord! bij een Italiaanse modelautodealer op Ebay....
Afbeelding
De Ferrari 360 Modena Spider van Ixo Ferrari Collection (geen Fabbri of altaya)

Ik kocht deze echt voor een Superprijs! :dance: (3,50+7,50 Eurootjes!!) :D ......Zo doen we zaken!
Ik geef nooit prijzen vrij maar dit..........

Zodra het model binnen is vanuit Italie volgen de foto's...
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D das zeker mooi meegenomen :thump_up:
Contacteer:

Krijgt een mooi plekje naast mijn andere ixo Spider,de F430 Spider
Afbeelding
Erikderaaf
Schaal: 1:18

Bericht door Erikderaaf »

Dat zijn nog eens de mooie prijzen vin! :wink:

Ben benieuwd naar de updates!
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

fantastisch dat je het model voor zo'n lage prijs hebt weten te bemachtigen. :D :thump_up: :thump_up:
fobie
Schaal: 1:18

Bericht door fobie »

Héél mooi model en de prijs is héél goed :wink:
Plaats reactie