Curbs Custom Decals

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Strak werk hoor!

Ik ben erg onder de indruk van je projecten!

De wielen van een AA krijg je inderdaad bijna niet uit elkaar het is allemaal aan elkaar gegoten. Best jammer, maar waarschijnlijk krijgen ze het anders niet voor elkaar....

Van welke auto is het stickervel hierboven trouwens?
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

die andere decal is voor de US Carworld Corvette C6 (Z06) die meerijdt in de DSC..

en omdat ik toch niet verder meer kon, alvast begonnen met het inmeten van de decals. Bedoeling is om die nog deze week afgedrukt te krijgen..

Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Dat wordt erg fraai, zo te zien!
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Mooi ding :worshippy: . Ben benieuwd naar het eindresultaat. Maar niet om moeilijk te doen, die achtervleugel is niet correct van de minichamps?
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Wordt echt een plaatje :drool:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Curbstone Models
Contacteer:

fish88 schreef:Mooi ding :worshippy: . Ben benieuwd naar het eindresultaat. Maar niet om moeilijk te doen, die achtervleugel is niet correct van de minichamps?

de achtervleugel is toch wel correct... d8 dat alleen de ophanging anders was dan van het origineel...

en misschien weet iemand of ik nog ergens transparantlak kan kopen om de koplampen geel te maken... ik weet dat Tamiya daar vroeger iets voor had, maar ik kan het niet meer vinden...
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Curbstone Models schreef: en misschien weet iemand of ik nog ergens transparantlak kan kopen om de koplampen geel te maken... ik weet dat Tamiya daar vroeger iets voor had, maar ik kan het niet meer vinden...
Ik gebruik naar volle tevredenheid van Tamiya clear yellow. Overal wel verkrijgbaar.
ViperArry

Bericht door ViperArry »

CM,

De Porsche ziet er werkelijk schitterend uit! Super dat je dit er al zo strak uitziet!

Ik blijf het een vreemde zaak vinden dat AA zich lijkt te beperken in het aantal verschillende liveries dat ze uitbrengen. Bepaalde auto's moeten toch gewoon goed verkopen? (Naar deze Porsche moet toch veel meer intresse zijn).

Waar ga je het model straks op plaatsen? Ik ben aan het kijken of ik een plexiglazen plaat kan maken voor een paar Rudolph AA modellen.
Curbstone Models
Contacteer:

ViperArry schreef:CM,

De Porsche ziet er werkelijk schitterend uit! Super dat je dit er al zo strak uitziet!

Ik blijf het een vreemde zaak vinden dat AA zich lijkt te beperken in het aantal verschillende liveries dat ze uitbrengen. Bepaalde auto's moeten toch gewoon goed verkopen? (Naar deze Porsche moet toch veel meer intresse zijn).

Waar ga je het model straks op plaatsen? Ik ben aan het kijken of ik een plexiglazen plaat kan maken voor een paar Rudolph AA modellen.
Volgens mij gaat Minichamps een behoorlijk aantal van de Porsches uitbrengen in schaal 1:18... en verder maakt AA ook best wel een groot aantal verschillende... echter niet de modellen die wij graag zouden willen zien...

en omdat het mij alleen maar om de DD gaat, wordt het al helemaal dunnetjes... de AM van AA is toevallig dan een DD, maar dat is wel één van de weinigen... (De Viper van Hugenholz natuurlijk ook)

en van de 911 GT3 RSR komen er de startnummer 73, 80 en 83. Allemaal modellen die in 2006 aan Le Mans meededen..

en de No.80 heeft natuurlijk de meeste belangstelling omdat het hier om een Flying Lizard gaat.
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Ja, maar die laatste is natuurlijk alweer behoorlijk gedateerd..... jammergenoeg is er nooit een 1:18 gekomen van Carsport Holland.....

Wellicht dat ik daar volgend jaar het nodige in investeer.
Curbstone Models
Contacteer:

Afbeelding

De decals zijn klaar om afgedrukt te worden... hoop dat het snel wil lukken, want ik kan bijna niet wachten om ze erop te kleven.... :mrgreen:
zipperscales
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

deze decals zien er weer zeer strak uit zeg. Poe.. :worshippy:
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Curbstone Models
Contacteer:

helaas.. nog geen progressie deze week.. te weinig tijd zeg maar...

ik hoop komend weekend de velgen in goudkleur te kunnen schilderen..

ook moeten er nog twee portieren gespoten worden...

Hoop dat ik tijd heb....
Curbstone Models
Contacteer:

vanwege een kleine operatie aan mijn rug kon ik de afgelopen week even niets verder doen aan de Flying Lizard... Echter dit weekend is het toch weer geluk om een stapje verder te komen. De portieren zijn gespoten en ook de voorklep heeft de juiste kleur.
Het verwijderen van de buitenspiegels ging niet geheel zonder slag of stoot. Het gehele kunststof gedeelte aan de binnenkant van de portieren is één geheel met de ramen. En de spiegels zijn daar weer aan vastgelijmd. Niet een eenvoudig klusje om die los te krijgen en te spuiten, maar met een boel geduld is het toch weer gelukt.
De raamlijsten moeten echter wel opnieuw gespoten worden. Iets wat ik liever vermeden had, maar het is niet anders.

Afbeelding
DTM

Bericht door DTM »

Hoe ben je te werk gegaan met het spuiten van het zilver?
Eerst afgeplakt en toen licht geschuurd?
Plaats reactie