Gerben Olsder schreef:Hij wordt erg mooi Matt,
Knap werk,
Ga je de auto en de vangrail ook nog in wetlook maken?
Ben ook benieuwd naar het rijdersfiguurtje.
-Gerben-

verder ziet hij er echt

Was mij ook al opgevallen dus ik heb vandaag toevallig de auto in verschillende lagen blanke lak afgewerkt zodat hij een hoogglans krijgt, dus dat is al gereed. (auto was iets of wat gematteerd door de "vuile laag" die eropaan was gebracht,...vandaar.Gerben Olsder schreef:Ga je de auto en de vangrail ook nog in wetlook maken?
Ben ook benieuwd naar het rijdersfiguurtje.
-Gerben-
Er is niks mis met jouw ogen.Jos schreef:ik vind het super gemaakt, alleen toch ook een kanttekening: de auto staat te hoog van de grond naar mijn idee, wellicht waren de tameo bandjes groter dan de pma's ?
tis dat je Tameo's hebt gebruikt, ik heb hier ook nog wat tameo regen-sets liggen. Die regenbanden zijn ook een raar stel banden, als je die van de 1997 tyrrell van onyx bekijkt zijn die weer veels te kleinMatt Modelautos schreef:Er zit ongeveer 1mm hoogteverschil in,......maar ik kan ermee leven.
Zit trouwens ook niks anders op, want als ik dit af ga schuren heb ik geen regenbanden meer.
dat doet niets die 1mm vergeet niet dat ze in de f1 de wagen ook op hoogte afstellen zeker in die perioden nu is niet zo veel meer toegelaten