F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Het enige jammer vind ik dat Ferrari en Schumacher zo temiede deed, ja ze hebben 2 punten verloren, maar ze hebben gegokt en verloren, en ga dan niet roepen als big chief R. Brawn, "Yeah, we have mixed feelings" :?

Ondanks dat Massa voor die rooie rondknort vond ik dat trillende lipje toch supergaaf :worshippy: Zo mag voor mij wel elke race wel eindige 8)

P.s.:

hier nog even wat mannen die er echt voor gingen, en er overheen :doh: The real F1 :P

http://media.putfile.com/formula1-crash-compilation

8) [Even als note: ze hebben het allemaal overleeft, al zou je dat van Burti niet zeggen, maar gelukkig is alles goed gekomen.]
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Curbstone Models schreef:[..]

en het gaat maar door.....
Het interesseert mij absoluut niet of iemand fan van Ferrari is of ze het liefst ziet winnen of wat dan ook. Alleen die ongefundeerde onwaarhedenkomen me de strot uit. Doe dan tenminste je huiswerk ipv zomaar roepen dat ze China gewonnen hebben. Realistisch (en statistisch) gezien zijn China en Brazilië gewoon 2 moeilijke punten voor Ferrari, zeker nu ze geen voorsprong hebben in het kampioenschap.

Op een ander forum riep er van de week 1 zomaar dat de Enzo de beste wagen allertijde is omdat het de snelste productiewagen is. :thump_down: Top van de Enzo staat op papier op 348 km per uur. De 12 jaar oude Mclaren rijdt al 20 km harder. En de Koenigsegg CCR en Bugatti Veyron zitten vrolijk op de 388 en dik over de 400....

Dat je fan bent oke, dat je het verheerlijkt ook oke. Maar gebruik dan tenminste waarheden ipv zo maar wat te roepen. Naast dat ik dan niet hap heb ik ook simpelweg geen kans te happen. :roll:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

St. Paul schreef:[..]

Het interesseert mij absoluut niet of iemand fan van Ferrari is of ze het liefst ziet winnen of wat dan ook. Alleen die ongefundeerde onwaarhedenkomen me de strot uit. Doe dan tenminste je huiswerk ipv zomaar roepen dat ze China gewonnen hebben. Realistisch (en statistisch) gezien zijn China en Brazilië gewoon 2 moeilijke punten voor Ferrari, zeker nu ze geen voorsprong hebben in het kampioenschap.

Op een ander forum riep er van de week 1 zomaar dat de Enzo de beste wagen allertijde is omdat het de snelste productiewagen is. :thump_down: Top van de Enzo staat op papier op 348 km per uur. De 12 jaar oude Mclaren rijdt al 20 km harder. En de Koenigsegg CCR en Bugatti Veyron zitten vrolijk op de 388 en dik over de 400....

Dat je fan bent oke, dat je het verheerlijkt ook oke. Maar gebruik dan tenminste waarheden ipv zo maar wat te roepen. Naast dat ik dan niet hap heb ik ook simpelweg geen kans te happen. :roll:
Helemaal mee eens.

Overigens vind ik het wel uiterst logisch dat Brawn zegt dat ze gemixte gevoelens hebben. Tuurlijk heb je gegokt door twee auto's in 1x naar binnen te halen maar je kon je het ook niet veroorloven om schumacher buiten te laten. Verder maakt Schumacher zelf de fout door kortstondig van de baan te schieten en daardoor kwam hij bij zijn tweede stop net die 4 seconden tekort. Het lijkt me logisch dat je baalt dat Schumacher niet voor Alonso is geeindigd maar blij bent dat Massa eerste is geworden.

Het lipje van Massa ws toch wel erg gaaf inderdaad...gewoon schattig :P

Ik zie het verder somber in voor het kampioenschap van Ferrari. Denk dat ze de constructeurstitel volgende race grotendeels veilig zullen stellen door een 1-2 te scoren en Fisichella zal buiten de punten vallen (GOK ik) maar 12 punten in 4 races is gewoon te veel. Dan moet je elke race 3 punten meer scoren dan Alonso en dat zie ik simpelweg niet gebeuren. Also zal keurig de races uitrijden. Schumacher kan dan wel als een malleman over het circuit gaan scheuren maar als je daarmee zelfs 3 rondjes voorligt op Alonso die tweede ligt...krijg je alsnog maar 2 punten meer.

Wat briatore heeft gezegd (althans volgens f1racing) dat de titel van Alonso belangrijker is dan die van Renault vind ik wel apart. Helemaal voor iemand die het seizoen erop bij de concurrentie gaat rijden...

Kortom, de laatste vier races zullen vast leuk worden. Ondanks Ferrari's slechte staat van dienst in Brazilie en China zullen ze er vast helemaal voor gaan. Renault zal niet meer volledig in de aanval gaan denk ik maar keurig hun races rijden. Met een keurige race worden ze immers toch vaak 2e. Ik hoop alleen dat Raikkonen, Button en misschien wel De La Rosa en Fisico zich ertussen kunnen wringen, dan kan het nog wel eens goed uitpakken voor de scuderia
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
F1-Racer
Contacteer:

kallend 2007 is bekend

Bericht door F1-Racer »

de f1-kallender van 2007 is bekend gemaakt.

terug komer is Spa dat staat vast op 16 september 2007

Nurburgring wordt geschrapt en hokkenheim blijft maar dees gaan afwisselen om het jaar.
Imola staat er niet bij maar kan door een herbouwing terug in aanmerking kunnen komen.

Melborne heeft zijn pek terug.

En het spyker f1 team is zo goed als rond
hanzjepanzje

Re: kallend 2007 is bekend

Hoe kom jij toch aan je info? :S
Groeten, Hans

--

Jos

Bericht door Jos »

ik kon goed leven met de uitslag van gisteren, renault had een betere pace dan de vorige races en dat geeft me vertouwen. Monza is voor Ferrari zoals normaal, maar ik hoop dat in de laatste 3 races Fisichella eindelijk eens backing geeft aan alonso..
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Jos schreef:ik kon goed leven met de uitslag van gisteren, renault had een betere pace dan de vorige races en dat geeft me vertouwen. Monza is voor Ferrari zoals normaal, maar ik hoop dat in de laatste 3 races Fisichella eindelijk eens backing geeft aan alonso..
inderdaad want tot hier toe heeft hij geen enkel nut voor alonso,als de rode baron de titel toch nog pakt mag hij een dikke dankje zeggen aan massa :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

hanzjepanzje schreef:
Hoe kom jij toch aan je info? :S
Hij weet nog wel meer!
Melborne heeft zijn pek terug.
Ontzettend veel grip in Melbourne volgend jaar :mrgreen:

Geintje F1-racer :dance:

Effe weer on-topic....weer een saaie race gisteren. Enig lichtpuntje vond ik dat Massa gewonnen had :thump_up:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

JoostV6 schreef:Effe weer on-topic....weer een saaie race gisteren. Enig lichtpuntje vond ik dat Massa gewonnen had :thump_up:
Saaie race :eh: hebbie naar de GP Masters zitten kijken ofzo :roll:
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Markopolo schreef:[..]

Saaie race :eh: hebbie naar de GP Masters zitten kijken ofzo :roll:
Ik persoonlijk vond de race nou niet echt het hoogtepunt van het jaar :roll:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Vincent

Bericht door Vincent »

JoostV6 schreef:[..]

Ik persoonlijk vond de race nou niet echt het hoogtepunt van het jaar :roll:
Wel, ik om eerlijk te zijn ook niet echt.
Ik kreeg niet echt kippenvel bij die laatste 14 ronden tussen Alonso/Schumacher. :wink:

Zal wel aan het circuit liggen, 't is namaak-Spa, lang niet zo leuk als het echte. :mrgreen:
Grab life by the horns.
hanzjepanzje

Ben ik de enige die zich ergert aan Niki Lauda? De man heeft constant commentaar op iedereen en wisselt continu van mening waardoor zijn commentaar, wanneer naast elkaar gezet, totaal niet met elkaar lijnen. En wie is de man om nu nog na elke race commentaar te gaan leveren op jan en alleman? Heeft hij nog een functie in de Formule 1 of is hij gewoon een bittere man die niets anders te doen heeft? Ik erger me er een beetje blauw aan (lichtblauw als het ware) maar ben ik de enige?
Groeten, Hans

--

Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Denk dat het een zure man is die stukjes schrijft en pittige interviews om zijn centen naar binnen te schuiven, maar het lijkt ook een azijnpisser :mrgreen: .
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
hanzjepanzje

Ik las net op een bekende internationale autosport-site dat ze bij A1GP bezig zijn een nieuwe wagen te ontwerpen die qua PK's op hetzelfde niveau ligt als Formule 1... De verschillen worden steeds kleiner...jammer is dat
Groeten, Hans

--

fish88

Bericht door fish88 »

hanzjepanzje schreef:Ik las net op een bekende internationale autosport-site dat ze bij A1GP bezig zijn een nieuwe wagen te ontwerpen die qua PK's op hetzelfde niveau ligt als Formule 1... De verschillen worden steeds kleiner...jammer is dat
welke site?
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gesloten