Ondanks dat Massa voor die rooie rondknort vond ik dat trillende lipje toch supergaaf

P.s.:
hier nog even wat mannen die er echt voor gingen, en er overheen

http://media.putfile.com/formula1-crash-compilation

Het interesseert mij absoluut niet of iemand fan van Ferrari is of ze het liefst ziet winnen of wat dan ook. Alleen die ongefundeerde onwaarhedenkomen me de strot uit. Doe dan tenminste je huiswerk ipv zomaar roepen dat ze China gewonnen hebben. Realistisch (en statistisch) gezien zijn China en Brazilië gewoon 2 moeilijke punten voor Ferrari, zeker nu ze geen voorsprong hebben in het kampioenschap.Curbstone Models schreef:[..]
en het gaat maar door.....
Helemaal mee eens.St. Paul schreef:[..]
Het interesseert mij absoluut niet of iemand fan van Ferrari is of ze het liefst ziet winnen of wat dan ook. Alleen die ongefundeerde onwaarhedenkomen me de strot uit. Doe dan tenminste je huiswerk ipv zomaar roepen dat ze China gewonnen hebben. Realistisch (en statistisch) gezien zijn China en Brazilië gewoon 2 moeilijke punten voor Ferrari, zeker nu ze geen voorsprong hebben in het kampioenschap.
Op een ander forum riep er van de week 1 zomaar dat de Enzo de beste wagen allertijde is omdat het de snelste productiewagen is.Top van de Enzo staat op papier op 348 km per uur. De 12 jaar oude Mclaren rijdt al 20 km harder. En de Koenigsegg CCR en Bugatti Veyron zitten vrolijk op de 388 en dik over de 400....
Dat je fan bent oke, dat je het verheerlijkt ook oke. Maar gebruik dan tenminste waarheden ipv zo maar wat te roepen. Naast dat ik dan niet hap heb ik ook simpelweg geen kans te happen.
Hoe kom jij toch aan je info? :SEn het spyker f1 team is zo goed als rond
inderdaad want tot hier toe heeft hij geen enkel nut voor alonso,als de rode baron de titel toch nog pakt mag hij een dikke dankje zeggen aan massaJos schreef:ik kon goed leven met de uitslag van gisteren, renault had een betere pace dan de vorige races en dat geeft me vertouwen. Monza is voor Ferrari zoals normaal, maar ik hoop dat in de laatste 3 races Fisichella eindelijk eens backing geeft aan alonso..
Hij weet nog wel meer!hanzjepanzje schreef:Hoe kom jij toch aan je info? :SEn het spyker f1 team is zo goed als rond
Ontzettend veel grip in Melbourne volgend jaarMelborne heeft zijn pek terug.
Saaie raceJoostV6 schreef:Effe weer on-topic....weer een saaie race gisteren. Enig lichtpuntje vond ik dat Massa gewonnen had
Ik persoonlijk vond de race nou niet echt het hoogtepunt van het jaarMarkopolo schreef:[..]
Saaie racehebbie naar de GP Masters zitten kijken ofzo
Wel, ik om eerlijk te zijn ook niet echt.JoostV6 schreef:[..]
Ik persoonlijk vond de race nou niet echt het hoogtepunt van het jaar
welke site?hanzjepanzje schreef:Ik las net op een bekende internationale autosport-site dat ze bij A1GP bezig zijn een nieuwe wagen te ontwerpen die qua PK's op hetzelfde niveau ligt als Formule 1... De verschillen worden steeds kleiner...jammer is dat