Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Opel-DTM schreef:Misschien kun je iets doen met een fietsband...
Of een bromfietsband
ik neem aan dat je nog nooit op Le Mans geweest bent, anders zou je weten dat de Dunlop brug er niet uitziet als een band.... dat lijkt alleen maar zo op de foto's.
Hij is eigenlijk gewoon opgebouwd uit vlakke platen met de afbeelding van een band ertegenaan...
Ziet er goed uit! Stuk mooier zo met de Dunlop borden, en hoe natuurgetrouwer hoe gaver natuurlijk! Wat zijn je volgende projecten als je die al weet? Parabolica? Eau Rouge? Tarzanbocht? 1:43 Nordschleife ? Ben erg benieuwd! Als het er zo uitziet als dit kleine stukje Le Mans, heb ik er alle vertrouwen in...
Curbstone Models schreef:
ik neem aan dat je nog nooit op Le Mans geweest bent, anders zou je weten dat de Dunlop brug er niet uitziet als een band.... dat lijkt alleen maar zo op de foto's.
Hij is eigenlijk gewoon opgebouwd uit vlakke platen met de afbeelding van een band ertegenaan...
Klopt idd... nog nooit geweest.. maar natuurlijk is het ook geen echte band daarzo... zulke grote machines zijn er ook niet om die te maken
Jaja gewerkt bij de machinebouwer voor Firestone, Bridgestone, Michelin, enz... En Dunlop Geen idee
Nog even en er zitten ergens in Azië 10 man in een halletje voor jou plankjes en paaltjes te zagen, gaas spannen en te plakken en schilderen.
Blijf het een prachtige dio vinden en de nieuwe zal zeker niet minder worden.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.