Lijkt me dat je dat niet kan en over moet laten aan de vaste stewards

model1op43 schreef:Wat hebben een hoop mensen weer moeite met het scheiden van feiten en fan zijn van ...![]()
Feit: wereldkampioenen zijn geen aardige mensen op de baan, maar fanatieke kl**tzakken die zwaaien als ze denken dat andere mensen ze in de weg zitten (Alonso), of ze ervan af rammen als dat het WK ten goede komt (Senna, Schumacher).
Mening: Als ze wel aardig zijn worden ze geen wereldkampioen (Fisichella, Webber, Coulthard en nog een heel rijtje ...). Als ze echt ambitie hebben om kampioen te worden oefenen ze al in niet-aardig zijn (Raikonnen)
Feit: de straf die Alonso krijgt is discutabel zolang je niet zowel de sectortijden van Massa en Alonso hebt. Immers, dan pas kun je beoordelen in hoeverre Massa dichterbij kwam of niet.
Feit: FIA deelt de straf uit en vind kennelijk de overtreding van Alonso een nieuwe straf waard (5 plaatsen terug).
Feit: Het WK zou hierdoor best spannender kunnen worden, want de kans dat beide Ferrari's voor Alonso finshen is hiermee groter.
Mening: Natuurlijk riekt dit naar een heerlijke Italiaanse Maffia soap en krijgt Alonso inderdaad zoals hier al voorspeld was een discutabele beslissing aan de brandvrije broek. Maar dat is geen reden om over een weer te gaan schelden op FIA, Ferrari, Alonso, Schumi, Massa, Todt en weet ik wie allemaal![]()
Kijk vanmiddag naar de race en misschien krijgt wel weer iemand een lekke band of ploft er een motor die normaliter als betrouwbaar te boek staat en doet dit heel voorval er straks niet meer toe
Dimage schreef:Een boet wegens smaad?
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn, als iedereen die zijn mening zegt vervolgt zou worden dan komt niemand meer aan racen toe.
Ik wil verder geen uitspraken doen of het al dan niet terecht is.
Weet wel dat hij eerder zo'n straf heeft gehad voor het blokken van Doornbos in Hongarije.
In beide gevallen geloof ik echter niet dat hij het opzettelijk heeft gedaan.
Zelf ben ik voorstander dat alles zo eerlijk mogelijk verloopt (en kan dat geintje van Schumi in Monaco ook niet waarderen), maar ja tegenwoordig wordt er helaas in elke sport wel geklooit.
Hoeveel gevallen van doping zijn er wel niet bekend? Met voetbal hebben we de welbekende schwalbes en het shirtje trekken en bij de mechanische sporten wordt wat buiten op de baan gebeurt ook nog eens met behulp van wat technische snufjes oneerlijk spel gespeelt.
En zoals hier al werd gezegd, kan je wanneer je pro iemand bent het geheel nog wel eens door de welbekende gekleurde bril zien.
Daartegenover kan het ook zo zijn dat wanneer iemand anti is, deze de zaak alleen maar vanuit het meest negatieve oogpunt bekijkt.
Even heel wat anders tussendoor; Heeft iemand dat hele mooie schaalmodel nog gezien waarmee windtunnel testen mee gedaan werden?
Hopelijk laten ze straks daar ook nog wat van zien, want ik had jammergenoeg het geluid op dat moment uit staan.