F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Hoe kan jij dit nou beoordelen zonder officiele data :?:

Lijkt me dat je dat niet kan en over moet laten aan de vaste stewards :!: :mrgreen:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

eerst en vooral HET IS TIFOSI EN NIET TYFOSI is geen tyfoon he :-)

der F248 is wel een tyfoon :-)

nu als je tevreden bent als fan met het sezoen van mclaren dit jaar :-(

ammai mijn oor dan.

de motoren zijn veel te slecht kwa uithoudings vermogen dan nog een slecht hitte schild ontworpen kabels die opbranden.

een echte fan die zecht als het goed jaar is of niet dit heb ik de eerste race vorig jaar direct gezecht Ferrari is nergens te bespeuren maar ik ben blijven kijken en heb voor mclaren wat gesuportert helaas die verdomde motor weer telkens dus je ziet ik ben ook suporter voor andere als ferrari niet goed draaid dit betekent niet dat ik dingen van die ga kopen en met ene pet ga zitten op of een vlag maar ik ben en blijf een ferrari fan in slechte en goede tijden maar je moet kunnen of durven spreken als het niet loopt zoals het moet lopen.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

In Monaco waren de rode ook allemaal zeker van Ms zijn foutje zonder de data te zien. En nu kunnen wij niks weten zonder data? Massa komt niet dichterbij aan Alonso terwijl er nog ruimte zat was. Je gaat me niet vertellen dat met zoveel ruimte er tussen Massa in zijn allerbelangrijkste kwalificatie rondje niet dichterbij durft te komen.

Hoe moet dat dan in hemelsnaam in de race straks? Blijft hij dan ook netjes op zo een afstand rijden? En dan na afloop janken dat hij 7 is geworden omdat er mensen voor hem reden en hij niet dichter dan 10 wagenlengstes in de buurt durft te komen? :? In S1 won hij tijd op Kimi's pole. Toen kon het wel en in S3 blijft hij plots netjes een wagenlengte of 8 tot 10 er achter rijden. Als hij echt zo een goede ronde reed had hij hem in sector 3 strak achter Alonso moeten zetten.

Ik zei dat er zo een dubieuze beslissing zou komen, zo voorspelbaar.
Laatst gewijzigd door St. Paul op zo 10 sep 2006 11:49, 2 keer totaal gewijzigd.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

En wat Massa zijn S3 Betreft ik weet niet hoe jij wat berekent maar als je in de eerste sector en tweede sector al word gehinderd dan kan je onmogenlijk in de dede sector een top tijd neer knallen.

maar ja wie ben ik , het ferrari team en de fia om daar over te beslissen he :-)
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D En zoals gezegd hierboven het zijn idd vaste stewards dit jaar, dus het ligt niet aan de Itailaanse stewards
:mrgreen: dat beweer ik ook helemaal niet
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

kwallificatie is steeds 1 snel rondje maar deze banden sets gebruiken ze meestal bij de start cab de race dus je banden achter iemand gaan veslijten door er telkens achter te gaan hangen ik denk het niet hoor en dan nog eens wat brokstukjes oppikken wat alonso heeft rond laten slingeren op het slechte gedeelte van de weg.

Als een fia zo een uitspaak moet onderscheppen op een website dat ze gangsters zijn dan zou ik maar oppassen.
je zou niet de eerste zijn die een boete wegens smaad krijgt nnToegevoegd na 2 minuten:nn nu massa de verliezer durf ik niet echt zeggen start plek 4 is beter dan de twee renaults en de bmw daar is niet veel aan
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Wat hebben een hoop mensen weer moeite met het scheiden van feiten en fan zijn van ... :shock:

Feit: wereldkampioenen zijn geen aardige mensen op de baan, maar fanatieke kl**tzakken die zwaaien als ze denken dat andere mensen ze in de weg zitten (Alonso), of ze ervan af rammen als dat het WK ten goede komt (Senna, Schumacher).

Mening: Als ze wel aardig zijn worden ze geen wereldkampioen (Fisichella, Webber, Coulthard en nog een heel rijtje ...). Als ze echt ambitie hebben om kampioen te worden oefenen ze al in niet-aardig zijn (Raikonnen)

Feit: de straf die Alonso krijgt is discutabel zolang je niet zowel de sectortijden van Massa en Alonso hebt. Immers, dan pas kun je beoordelen in hoeverre Massa dichterbij kwam of niet.

Feit: FIA deelt de straf uit en vind kennelijk de overtreding van Alonso een nieuwe straf waard (5 plaatsen terug).

Feit: Het WK zou hierdoor best spannender kunnen worden, want de kans dat beide Ferrari's voor Alonso finshen is hiermee groter.

Mening: Natuurlijk riekt dit naar een heerlijke Italiaanse Maffia soap en krijgt Alonso inderdaad zoals hier al voorspeld was een discutabele beslissing aan de brandvrije broek. Maar dat is geen reden om over een weer te gaan schelden op FIA, Ferrari, Alonso, Schumi, Massa, Todt en weet ik wie allemaal :twisted:
Kijk vanmiddag naar de race en misschien krijgt wel weer iemand een lekke band of ploft er een motor die normaliter als betrouwbaar te boek staat en doet dit heel voorval er straks niet meer toe :mrgreen:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

model1op43 schreef:Wat hebben een hoop mensen weer moeite met het scheiden van feiten en fan zijn van ... :shock:

Feit: wereldkampioenen zijn geen aardige mensen op de baan, maar fanatieke kl**tzakken die zwaaien als ze denken dat andere mensen ze in de weg zitten (Alonso), of ze ervan af rammen als dat het WK ten goede komt (Senna, Schumacher).

Mening: Als ze wel aardig zijn worden ze geen wereldkampioen (Fisichella, Webber, Coulthard en nog een heel rijtje ...). Als ze echt ambitie hebben om kampioen te worden oefenen ze al in niet-aardig zijn (Raikonnen)

Feit: de straf die Alonso krijgt is discutabel zolang je niet zowel de sectortijden van Massa en Alonso hebt. Immers, dan pas kun je beoordelen in hoeverre Massa dichterbij kwam of niet.

Feit: FIA deelt de straf uit en vind kennelijk de overtreding van Alonso een nieuwe straf waard (5 plaatsen terug).

Feit: Het WK zou hierdoor best spannender kunnen worden, want de kans dat beide Ferrari's voor Alonso finshen is hiermee groter.

Mening: Natuurlijk riekt dit naar een heerlijke Italiaanse Maffia soap en krijgt Alonso inderdaad zoals hier al voorspeld was een discutabele beslissing aan de brandvrije broek. Maar dat is geen reden om over een weer te gaan schelden op FIA, Ferrari, Alonso, Schumi, Massa, Todt en weet ik wie allemaal :twisted:
Kijk vanmiddag naar de race en misschien krijgt wel weer iemand een lekke band of ploft er een motor die normaliter als betrouwbaar te boek staat en doet dit heel voorval er straks niet meer toe :mrgreen:
:mrgreen: en dit is nu eens de mening van iemand die geen formule 1 fan is bravo mike :worshippy: :worshippy:
Dimage

Bericht door Dimage »

Een boet wegens smaad?
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn, als iedereen die zijn mening zegt vervolgt zou worden dan komt niemand meer aan racen toe.

Ik wil verder geen uitspraken doen of het al dan niet terecht is.
Weet wel dat hij eerder zo'n straf heeft gehad voor het blokken van Doornbos in Hongarije.
In beide gevallen geloof ik echter niet dat hij het opzettelijk heeft gedaan.

Zelf ben ik voorstander dat alles zo eerlijk mogelijk verloopt (en kan dat geintje van Schumi in Monaco ook niet waarderen), maar ja tegenwoordig wordt er helaas in elke sport wel geklooit.

Hoeveel gevallen van doping zijn er wel niet bekend? Met voetbal hebben we de welbekende schwalbes en het shirtje trekken en bij de mechanische sporten wordt wat buiten op de baan gebeurt ook nog eens met behulp van wat technische snufjes oneerlijk spel gespeelt.

En zoals hier al werd gezegd, kan je wanneer je pro iemand bent het geheel nog wel eens door de welbekende gekleurde bril zien.
Daartegenover kan het ook zo zijn dat wanneer iemand anti is, deze de zaak alleen maar vanuit het meest negatieve oogpunt bekijkt.

Even heel wat anders tussendoor; Heeft iemand dat hele mooie schaalmodel nog gezien waarmee windtunnel testen mee gedaan werden?
Hopelijk laten ze straks daar ook nog wat van zien, want ik had jammergenoeg het geluid op dat moment uit staan.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Dimage schreef:Een boet wegens smaad?
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn, als iedereen die zijn mening zegt vervolgt zou worden dan komt niemand meer aan racen toe.

Ik wil verder geen uitspraken doen of het al dan niet terecht is.
Weet wel dat hij eerder zo'n straf heeft gehad voor het blokken van Doornbos in Hongarije.
In beide gevallen geloof ik echter niet dat hij het opzettelijk heeft gedaan.

Zelf ben ik voorstander dat alles zo eerlijk mogelijk verloopt (en kan dat geintje van Schumi in Monaco ook niet waarderen), maar ja tegenwoordig wordt er helaas in elke sport wel geklooit.

Hoeveel gevallen van doping zijn er wel niet bekend? Met voetbal hebben we de welbekende schwalbes en het shirtje trekken en bij de mechanische sporten wordt wat buiten op de baan gebeurt ook nog eens met behulp van wat technische snufjes oneerlijk spel gespeelt.

En zoals hier al werd gezegd, kan je wanneer je pro iemand bent het geheel nog wel eens door de welbekende gekleurde bril zien.
Daartegenover kan het ook zo zijn dat wanneer iemand anti is, deze de zaak alleen maar vanuit het meest negatieve oogpunt bekijkt.

Even heel wat anders tussendoor; Heeft iemand dat hele mooie schaalmodel nog gezien waarmee windtunnel testen mee gedaan werden?
Hopelijk laten ze straks daar ook nog wat van zien, want ik had jammergenoeg het geluid op dat moment uit staan.
:D daar ben ik het volledig mee eens ,ik laat mij soms door dat anti wel eens leiden ,zoals je al zei en de andere door die rode bril :mrgreen:
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

ik heb dat model denk ik gezien is dat niet een straat versie ferrari in een wind tunnel met zo van die opgeplakte strips over de wagen.

Denk even gaan naar BRUMM Italie daar gezien
Tjaard
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

BMW :thump_up:

En Schumacher die stopt ...
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Vroeg al een tijdje af of ik Kimi nog wil blijven vereren als deze een rood pakje gaat aantrekken. Kubica heeft nu toch wel antwoord gegeven. Hoop dat hij dit vol blijft houden. Dan hangt het tenminste niet af van de BMW verkoop in Polen. :lol:

Pole of Pool, het is Massa allemaal te moeilijk. Viel me mee dat Kubica geen stop en go kreeg voor het ophouden van de Braziliaanse huilebalk. Massa heeft wederom niks voor het team betekend, iig niet meer dan de persoon die Alonso’s motor in elkaar geschroefd heeft. :roll:

Tyfosi kunnen weer trots zijn, ouderwets succes weekend. Helemaal aan hun talent te danken. :worshippy:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Een groot Gronings filosoof zei ooit:
De zure koppen van de verliezers maken de overwinning alleen maar zoeter !
:silenced:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Dimage

Bericht door Dimage »

En te danken aan een rokende Alonso. :wink:

Moet er nog niet aan denken zeg, Schumi stoppen en dan Kimi naar Ferrari...
Beetje het idee alsof er een Ajaxiet bij Feyenoord gaat spelen. :?

Respect voor Kubica. :worshippy:
Gesloten