F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Hoop toch voor hem dat hij niet bij super Aguri gaat racen. Kan het me haast niet voorstellen...testrijder bij Honda/toyota dan? Ook dat kan ik me niet voorstellen
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Vergeet niet dat Super Aguri een team is dat een wereldprestatie neerzet alleen al door mee te doen...

en dat de huidige Midlands er al moeite mee hebben om die dingen bij te houden... dus wat als er volgens jaar een complete auto ontwikkeld is door SA... en die blijkt ineens wel mee te kunnen doen voor de top 16.. ipv de rode lantaarn die we nu regelmatig op de wagen van Christijan zien...

Neen lieve mensen.... dan zou SA nog wel eens een goede keuze blijken.. want hoe mooi ook dat Spyker in de F1 stapt... het blijft een Midland chassis met een fabrieksmotor... en of dat nou een Toyota is.. of een Honda... of een Ford....

en voordat Spyker er aan toe komt om een complete auto te ontwikkelen.. kan het al wel eens 2008 zijn.. en wie weet hoe de kaarten dan geschud zijn...

Eerlijk gezegd moet ik toch wel zeggen dat ik meer van de prestaties van Super Aguri onder de indruk ben.. als van die van Spyker... want het enige dat die tot nu toe gedaan hebben is een matig team gekocht..

natuurlijk is het allemaal koffiedik kijken.. en we weten gewoon niet wat er volgend jaar gaat gebeuren..

een paar dingen zijn inmiddels wel zeker

Ferrari
-Raikkonen
-Massa

Renault
- Fisichella
- Kovalainen

McLaren
- Alonso
- Hamilton ?

Honda
- Button
- Barrichello

Williams
- Wurz
- Rosberg

Toyota
- Trulli
- R. Schumacher

BMW
- Kubica
- Heidfeld

Red Bull
- Coulthard
- Webber

Toro Rosso
- Liuzzi
- Speed ?

Spyker
- Coronel ? :mrgreen:
- Doornbos ?

Super Aguri
- Sato
- Yamamoto / Albers / Davidson
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Ben erg benieuwd. Zag ik het interview op het einde een Honda wegrijden. Enigzins speculatief, maar toch.
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Van Olav hoorde ik dat Spyker in gesprek was met de la rosa. En Spyker zelf verklaarde dat ze in gesprek waren met Klien.

Die gast zei een maand geleden nog dat hij niet zou willen rijden voor Midland. even de naam veranderen en dan wilt hij wel :mrgreen:
Laatst gewijzigd door fish88 op di 12 sep 2006 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
F1-Racer
Contacteer:

OMTRENT DE NUMMERS OP DE WAGENS

Bericht door F1-Racer »

ik meen dat albers al lang bij spyker heeft ondertekend mensen.

en kubica is nog nietr zeker voor komend jaar - sebastian vettel is er nog ook en volgens mario theisen zou hij twee duitsers willen hebben voor komend jaar dus afwachten nnToegevoegd na 10 minuten:nn OMTRENT DE NUMMERS OP DE WAGENS

Het zit namenlijk zo mensen.

als schumacher kampioen wordt met ferrari als constructeurs.
dan zal ferrari 1-2 krijgen daar ze eerste zijn geeindigd in de constructeurs.

zou schumacher van team veranderen dan zal hij het nummer naar dat nieuwe team mogen mee nemen mits toestemming van ferrari en de fia dit is zo gebeurd in de benneton perioden 1995 - 1996 ferrari met nr1

nu stopt schumacher en ferrari pakt constructeurs zal het nummer bij ferrari blijven.

dus geen nr 1 op de wagen.
dat geval hill kwam omtrent de dood van senna en het lag toen in der tijd wel nog mooielijk om een anders in de williams met nr1 te zien rijden.
boerke04

Bericht door boerke04 »

dat geval hill kwam omtrent de dood van senna en het lag toen in der tijd wel nog mooielijk om een anders in de williams met nr1 te zien rijden
Dat geval Hill had niks met de dood van Senna te maken, Hill reed al rond met de 0 aan het begin van 't seizoen 1994 toen Senna nog leefde en Senna zelf reed met de 2 op de neus van de wagen.
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Het zit namenlijk zo mensen.

als schumacher kampioen wordt met ferrari als constructeurs.
dan zal ferrari 1-2 krijgen daar ze eerste zijn geeindigd in de constructeurs.

zou schumacher van team veranderen dan zal hij het nummer naar dat nieuwe team mogen mee nemen mits toestemming van ferrari en de fia dit is zo gebeurd in de benneton perioden 1995 - 1996 ferrari met nr1

nu stopt schumacher en ferrari pakt constructeurs zal het nummer bij ferrari blijven.

dus geen nr 1 op de wagen.
dat geval hill kwam omtrent de dood van senna en het lag toen in der tijd wel nog mooielijk om een anders in de williams met nr1 te zien rijden.
Wederom een bijzonder wazig verhaal en, zoals Boerke al aangeeft, niet juist ....

Hill reed in de eerste race van 1993 zelfs al met de 0 op de Williams (hoe toepasselijk :twisted: ) toen moest Senna het contract met Williams nog tekenen, sterker nog....de man's hoogtepunt (het legendarische rondje Donington :yawn: ) was nog slechts toekomstmuziek :mrgreen:

http://www.farzadsf1gallery.com/feature ... don931.mpg

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
a vd winkel

0-wagen

Bericht door a vd winkel »

Dat Hill met nr 0 reed had alles te maken met het behalen van het RIJDERS-kampioenschap in 1992 van Mansell die het jaar erop naar Amerika vertrok om daar ook kampioen te worden. Daar er dus GEEN wereldkampioen in de Formule 1 reed in 1993 introduceerde men het nr 0.
Curbstone Models
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

blijft een raar verhaal dat je met startnummer 5 het meeste kans maakte op een wereldkampioenschap....
117ayrton
Contacteer:

Re: 0-wagen

Bericht door 117ayrton »

a vd winkel schreef:Dat Hill met nr 0 reed had alles te maken met het behalen van het RIJDERS-kampioenschap in 1992 van Mansell die het jaar erop naar Amerika vertrok om daar ook kampioen te worden. Daar er dus GEEN wereldkampioen in de Formule 1 reed in 1993 introduceerde men het nr 0.
:D dat is zeer juist beste vriend dit is de enige reden waarom die 0 er kwam trouwens alain prost weigerde om met nr 0 te rijden vond hij onwaardig aan zijn statuut :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

En daar had mijnheer prost dan wel weer gelijk in.
ik vraag me alleen af waarom (P)MS nooit met O heeft gereden. Past zeer zeker wel bij zijn recente acties :mrgreen:

@F1 racer. ik maak af en toe een spelfoutje hier en daar door mijn hastigheid, maar wil je jouw teksten wel nakijken. (ik probeer het ook te doen). Ik mis interpunctie, zinsopbouw en logica, thanks! :thump_up: :D
zipperscales
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

rsh_scuderia schreef:En daar had mijnheer prost dan wel weer gelijk in.
ik vraag me alleen af waarom (P)MS nooit met O heeft gereden. Past zeer zeker wel bij zijn recente acties :mrgreen:

@F1 racer. ik maak af en toe een spelfoutje hier en daar door mijn hastigheid, maar wil je jouw teksten wel nakijken. (ik probeer het ook te doen). Ik mis interpunctie, zinsopbouw en logica, thanks! :thump_up: :D
Het Schumacher haat topic gaat ook hier weer verder RSH, begint beetje vervelend te worden.

BTW, als ik Alonso was zou ik ook maar stoppen. Anders begint hij straks ook nog te huilen als er weer een Mercedes motor ploft volgend seizoen.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Tuurlijk baalt Alonso. Als het mij zou overkomen zou ik ook pissig zijn en balen als een idioot. Maar Alonso moet nu niet ontzettend gaan klagen en zeggen dat dit geen sport meer is, hij is zelf ook geen lieverdje met z'n gezwaai en z'n aktie bij Doornbos. Als het geen sport is dan stop je toch?
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

hanzjepanzje schreef:Tuurlijk baalt Alonso. Als het mij zou overkomen zou ik ook pissig zijn en balen als een idioot. Maar Alonso moet nu niet ontzettend gaan klagen en zeggen dat dit geen sport meer is, hij is zelf ook geen lieverdje met z'n gezwaai en z'n aktie bij Doornbos. Als het geen sport is dan stop je toch?
ergens heeft hij toch wel gelijk ook die alonso ,wordt gestraft voor dingen die er niet zijn en zijn wagen wordt in het midden van het seizoen niet regelmaintair gevonden terwijl ze er al 18 maanden mee reden ,ik zou ook pissig worden :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
zipperscales
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

was dat te ver afslijten van Schumachers bodemplaat destijds ook niet erg discutabel? En wat te zeggen van het geven van een Drive trough, voor inhalen tijdens op-warm-ronde, dat inhalen gebeurd zo vaak. Moet je bij de MotoGP doen, wordt lachen :D
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gesloten