Bij de Mercedes was de laadbak iets naar binnen gebogen, de huif mistte en de laadklep. Verder was de verf matig.
De huif is van metaal en heb ik eerst maar eens in de primer gezet. De laadbak heb ik voorzichtig recht gebogen, zodat de huif er beter op past.

Tegen mijn gewoonte in spuit ik ook de wagen weer wit en al doende merk ik dat ik dan ook het rode chassis weer wat op moet lappen.
Bij de Panhard, laat ik de wagen qua verf zoals hij is, hij is te antiek om daar iets aan te doen vind ik. Ik weet alleen dat hij prachtige decall had van de Franse Spoorwegen en gelukkig was daar een replica van verkrijgbaar. Het is een Stoom loc die uit de kaart van Frankrijk naar voren komt.
Ook die huif eerst maar eens in de primer gezet.

De huif voor de Panhard.

De decall was superdun, na het drogen snel afgelakt.

Eindresultaat voor de Panhard, zoals eerder genoemd, laat ik de kleur van de wagen in de oude staat. Hij is ruim 50 jaar oud, dus dan mag ie wat chipped zijn. Ik vind het wel leuk hem weer in complete staat te brengen.

Tenslotte de Mercedes afgerond, het onderstel is weer rood gelakt, de grille zwart en het wit bijgewerkt.