Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hello,
'k heb daarstraks een mooi vitrinekastje gezien voor 1/43. Zelf kan ik er niet veel mee aanvangen (de latjes zijn niet breed genoeg voor 1/18 ), maar ik wou jullie de foto's niet onthouden: 't is buitengewoon (en waarschijnlijk zal de prijs dat ook wel zijn).
De kast is voorzien van een mechanisme dat de verschillende layers laat ronddraaien. Very nice!
Deze, of net zoéén stond er ook op de autorai van 2005. Ik heb er toen even een foto van gemaakt omdat het toch wel iets aparts is. Je kan er toch aardig wat modellen in kwijt, en als je een beetje logisch nadenkt, is het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk te maken.
Toen ik op de Autorai erbij stond, viel het me niet op dat er lawaai.. laat staan geluid.. uit kwam. Nu is het misschien anders als het in een ietwat rustigere woonruimte staat, maar een electromotor geeft meestal weinig tot geen geluid.
Je kunt 'm kopen bij Audi, en de prijs wil je niet weten... in het Audi-museum in Ingolstadt staat een 1:1 display volgens hetzelfde principe, daarvan is dit afgeleid.
Inderdaad erg mooi, als je de ruimte en het geld hebt.