St. Paul schreef:[..]
Over lezen gesproken. Jij gaat er vanuit na een mailtje van iemand van autoart dat er geen kinderen actief zijn geweest bij het maken van je modellen. Ik geef alleen aan dat je dat nooit zonder meer kunt zeggen. Dat is niet zoeken...
over aangebrand gesproken
waar staat dat dan? Ik kan me niet herinneren dat ik dat zelfs heb gedacht!!! Ik bedoelde al mijn reacties als DIRECT BETROKKEN!!! Indirect kan ik je zo een hele rits opnoemen ja!
Sjongejonge, het lijkt me echt beter dat hier een slotje op komt... We krijgen hier alleen maar ruzie door zeg.
Toegevoegd na 5 minuten:
St. Paul schreef:[..]
Vroeger gingen mensen dood aan ziektes die we nu gewoon kunnen behandelen. Denk je dat dat zo was geweest als men toen had gezegd: "Ja goh, aan TBC ga je dood en het komt wel eens voor. Nou ja." Nee, juist omdat mensen zijn blijven ondezoeken en bestrijden levert het nu bijna geen gevaar meer voor ons op.
Maar ja een illusie najagen is nog altijd beter dan je ogen sluiten na een geruststellend mailtje van iemand van AA (die je niet eens kent en die zijn verhaal niet eens 100% kan garanderen) en roepen dat er hetzelfde met dit draadje moet gebeuren.
Denk je dat je TBC hiermee kunt vergelijken? Dat was een BEDREIGIING VOOR DE MENSHEID! Is kinderarbeid dat ook? Nee, precies. Kinderarbeid moet daar wel, om in leven te blijven! Heb ik gezegd dat dit goed is? NEE!
Eerlijk gezegd, geef je me de indruk dat je mij hier aan het beledigen bent. Misschien klink ik brutaal, maar volgens mij doe je alsof ik nog een klein kind ben. Zo niet, formuleer je zinnen dan eens even wat minder beschuldigend.
Ongelooflijk. Ik schrok ervan. Zelfs van mijn eigen reactie nu.