Collezione Vivado Ferrari - updates.
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Mooi die GTC's, dat is nou typisch zo'n wagen die hoognodig in 1:18 (voor een fatsoenlijke prijs) gemaakt moet worden!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Ferrari10flrb
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooi "spul" weer hoor!!! Zit er nu nog veel verschil tussen IXO en Altaya??vivado ferrari collection schreef:De 2004 Barron Connor Ferrari GTC's beide in de Collectie....
img116.imageshack.us/img116/6705/dsc06571hw8.th.jpg
#61 van Altaya/#62 van Ixo
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
IXO is wel een fractie beter en dan met name de wielen en Altaya wil nog wel eens een spiegeltje vergeten. (heb 5 Altaya's)ViperArry schreef:Volgens mij zijn die twee hetzelfde..... (op de foto is het enige verschil t midden van de velg).
Ik heb het idee dat Altaya en Ixo uit dezelfde fabriek komen, en alleen een ander logo dragen.
Allebei een goede kwaliteit dus.
Komen ze uit een andere fabriek dan?
Of......
Is Altaya hetzelfde merk, maar dan wellicht een andere kwaliteit dan Ixo?
Ixo, A (geen afwijkingen), Altaya B (enige afwijkingen?)
Ik vind ze namelijk exact op elkaar lijken...... (de Vipers zijn volgens mij exact t zelfde).
Als dit teveel offtopic gaat.... dan misschien hier even een nieuw topic voor maken?
Of......
Ik vind ze namelijk exact op elkaar lijken...... (de Vipers zijn volgens mij exact t zelfde).
Als dit teveel offtopic gaat.... dan misschien hier even een nieuw topic voor maken?
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
IXO/Altaya
Misschien idd even een nieuw topic maken??ViperArry schreef:Komen ze uit een andere fabriek dan?
Of......
Mooie Ferrari, heb zelf de #62 ook
Offtopic:
IXO maakt de prachtige modellen. Altaya gebruikt de mallen van IXO, dat is algemeen bekent. Aleen gebruikt Altaya wat minder details. Minder mooie velgen, dikke/verkeerde antennes, minder groefjes enz. Het is dus iets minder maar toch voor een prijs van +/- 15 euries heb je een leuk model
Vergelijking IXO en Altaya DBR9

Offtopic:
IXO maakt de prachtige modellen. Altaya gebruikt de mallen van IXO, dat is algemeen bekent. Aleen gebruikt Altaya wat minder details. Minder mooie velgen, dikke/verkeerde antennes, minder groefjes enz. Het is dus iets minder maar toch voor een prijs van +/- 15 euries heb je een leuk model

Vergelijking IXO en Altaya DBR9
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Nieuw in de Collectie
Morgen de F40 Racing (LM) Presentation afhalen

Foto's volgen morgen....... nnToegevoegd na 14 uren 51 minuten:nn Vandaag afgehaald bij mijn vaste leverancier Minicars Zaandam....

De Ferrari F40 Racing presentation 1991 (Ixo Ferrari collection)
De Ferrari 125 F1 Alberto Ascari winner Italian GP 1949 (La Storia)
De F40 LM was echt het wachten waard. Vooral deze "Prova" uitvoering is zo puur. Echt een racemonster.
De 125 F1 is echt een plaatje. La Storia is terug, en hoe! Een aanwinst voor mijn Ferrari F1 collectie.

Foto's volgen morgen....... nnToegevoegd na 14 uren 51 minuten:nn Vandaag afgehaald bij mijn vaste leverancier Minicars Zaandam....

De Ferrari F40 Racing presentation 1991 (Ixo Ferrari collection)
De Ferrari 125 F1 Alberto Ascari winner Italian GP 1949 (La Storia)
De F40 LM was echt het wachten waard. Vooral deze "Prova" uitvoering is zo puur. Echt een racemonster.
De 125 F1 is echt een plaatje. La Storia is terug, en hoe! Een aanwinst voor mijn Ferrari F1 collectie.

- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Mooie updeet, die F40 LM is

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!