Die Bullshit van Ross Brawn over teamorders is mij afgelopen vrijdag al in het verkeerde keelgat geschoten. Ferrari heeft véél van zijn successen de laatste jaren aan teamorders te danken, en ik vind het onnozel om op een cruciaal moment van je tegenstanders te vragen niet naar dezelfde middelen te grijpen.
Alonso goed gereden vandaag, kan d'r niks anders van maken. Jammer voor circus Flavio dat deze buitengewoon goed afgetrainde chimpansee zijn toevlucht bij een ander team zoekt, hoop voor hem dat 'ie zich daar minder eenzaam voelt als 'ie weer eens achter een vangrail staat te kniezen.
Toyota, dik in orde ... de directie is weer blij...eventjes
@St.Paul, hoe hoog zit De La Rosa nog na deze race

Ik snap dat 'ie een auto heeft die niet wil, maar in tegenstelling tot Kimi komt Pedro er echt helemaal geen meter verder mee

Denk dat Hamilton in Brazilie zijn vuurdoop gaat krijgen.
En Schumacher...als hij in Hongarije niet zijn eigen glazen had ingegooid, had deze droge plof niet zo desastreus hoeven zijn als dat 'ie nu is.
Een héél slecht moment voor zulke grappen, maar het blijft autosport...
Marco Borsato zong ooit:
Even slikken en weer doorgaan...
Hopelijk volgend jaar weer een één-tweetje, al denk ik er sterk over op SuperAguri-fan te worden na het lezen van de bijdragen van onze 'Ferrari-man met zijn rode bril', als dat het soort malloten is dat Ferrari een warm hart toedraagt, dan wil ik d'r héél niet meer bijhoren